۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

اعلام جوایز تیم‌های برتر رویداد Fintech TrigUp

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، براساس اعلام برگزارکنندگان رویداد Fintech TrigUp، جوایز ارزنده‌ای با هدف حمایت از توسعه ایده‌های برتر به سه تیم برگزیده اعطا خواهد شد.
بر همین اساس به تیم اول جایزه نقدی 150 میلیون ریالی، به تیم دوم جایزه نقدی یکصد میلیون ریالی و به تیم سوم جایزه 50 میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.
رویداد تخصصی خدمات نوین مالی و پرداخت (Fintech TrigUp) توسط مرکز نوآوری و فناوری فناپ و با مشاركت شرکت‌های فناپ، داتین، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، اتیک‌پارس، پارسا، شناسا، داتکس، آدونیس و با همراهی دانشگاه خاتم، مرکز شتابدهی تریگ‌آپ، کافه آی‌تی و پروژه فاندوران برگزار میشود.
در این برنامه آموزشی صاحبان ایده، برنامه‌نویسان، متخصصان کسب و کار و طراحان رابط و تجربه کاربری به مدت 54 ساعت در کنار یکدیگر با هدف ایجاد کسب و کارهای جدید مبتنی بر تکنولوژی‌های مالی به رقابت میپردازند. ضمن اینکه که شرکت‌کنندگان، فرصت یادگیری در محیطی جذاب و پویا را با حضور در کارگاه‌های جانبی این رویداد سه روزه به دست می‌آورند.
در رویداد Fintech TrigUp، تیم‌ها با همراهی و راهنمایی مربیان باتجربه‌ این حوزه به توسعه ایده‌های خود میپردازند.
رويداد نوآورانه Fintech TrigUp از 12 تا 14 اسفندماه 1394در دانشگاه خاتم برگزار میشود. علاقمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت events.trigup.com مراجعه کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

20379