۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

زیست بوم استقرار معماری فناوری اطلاعات سازمانی طراحی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، زیست بوم طراحی شده پس از طراحی و تدوین در چارچوب و برنامه ملی و پیاده سازی معماری سازمانی در دستگاه های اجرایی می بایست نظارت و ارزیابی میزان پیشرفت دستگاه های اجرایی و کسب اطمینان از اجرای موثر این طرح توسط آزمایشگاه های معماری سازمانی معتبر صورت گیرد.
مخاطب اصلی این طرح دستگاه های دولتی هستند اما مجموعه فعالیت ها، خروجی ها و تربیت نیروی انسانی متخصص در سازمان های غیر دولتی را هم ممکن میسازد.
هدف از اجرای این طرح، رشد و توسعه فناوری اطلاعات در استان های مختلف با افزایش کمی و کیفی آزمایشگاه های تخصصی در نقاط مختلف کشور است.
بنابراین گزارش، در راستای انتقال دانش در حوزه معماری سازمانی و تربیت نیروی متخصص در دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان قطب معماری سازمانی غرب کشور، سازمان فناوری اطلاعات ایران اقدام به برگزاری دومین دوره آموزشی کارگاهی در این حوزه با همکاری دانشگاه شهید بهشتی کرده است.
در این کارگاه جدیدترین مباحث در حوزه های معماری نرم افزار، مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار و برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات به صورت کارگاهی و با مثال های کاربردی تدوین شد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

93444