۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

فناپ موافقت اصولی اپراتور مجازی را گرفت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور پس از چندین ماه بررسی و ارزیابی متقاضیان دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه، به نخستین گروه از شرکت‌های متقاضی، موافقت‌نامه‌ی اصولی راه‌اندازی MVNO را اعطا کرد.
شرکت "توسعه فناوری ارتباطات نوین همراه"، یکی از شرکت‌های هلدینگ فناپ، توانست با احراز شرایط لازم و کسب امتیازات مربوطه، این موافقت‌نامه‌ی اصولی را برای راه‌اندازی Full MVNO دریافت کند.
به‌منظور حضور قدرتمند و موثر در بازار کشور و ارائه‌ سرویس‌های شایسته به مردم، این شرکت پس از مذاکرات طولانی با چندین اپراتور بین‌المللی، در نهایت با شرکت لبارا به توافق رسید. شرکت "توسعه فناوری ارتباطات نوین همراه" بر آن است تا از رهگذر مشارکت تجاری با لبارا و استفاده از تخصص و تجربه‌ آن شرکت، در راستای ارائه‌ خدمات نوین و منطبق با استانداردهای جهانی بهره گیرد. 
لبارا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای مجازی جهان، از نرخ‌ رشد قابل توجهی در میان شرکت‌های اروپایی برخوردار است.
محسن یوسف‌پور عضو هیات مدیره شرکت توسعه فناوری ارتباطات نوین همراه‌ گفت: این شرکت تمام تلاش خود را به کار میبندد تا هر چه سریع‌تر ارائه‌ خدمات را در حوزه‌های مختلف آغاز کند.
اپراتورهای مجازی تلفن همراه به دلیل چابکی و انعطاف‌پذیری بالا، به سادگی میتوانند در مقام یک اپراتور تخصصی، به ارائه‌ سرویس‌های مورد نیاز بخش‌های مشخصی از بازار اقدام کرده و  فصل جدیدی را در تحقق مطالبات مردم بگشایند.

نظرات : 0

ثبت نظر

32009