۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

تفاهم همکاری بین سایبرتک و هواوی امضا شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، روز 28 بهمن‌ماه 94 این همکاری با حضور مدیران ارشد هوآوی و سایبرتک، طی مراسمی در هتل ارمِ تهران به‌طور رسمی اعلام شد.
دهکده جهانی مفهومی است که مدت‌هاست در میان اقشار مختلف مردم جا افتاده است، این مفهوم، متضمن این موضوع است که موفقیت و پیشرفت هر جامعه، با تعامل سازنده با جوامع دیگر میسر میشود.
این همایش با سخنان لن یون، مدیرعامل هوآوی در تهران آغاز شد.
یون، در سخنان خود گفت: بخش سازمانی هوآوی در 146 کشور دنیا شعبه و مشتری دارد و همچنین نیمی از 17 هزار کارمند این کشور در جهان، مشغولِ تحقیق و توسعه هستند.
یون، اظهار داشت: هوآوی در ایران هزار نفر کارمند رسمی دارد.
در این نشست همچنین، دکتر هوشنگ کاظمی، موسس و مدیرعامل سایبرتک، از تاریخچه هفده ساله شرکت سخن گفت و این‌که چرا در جهان کنونی، چنین پیوندهایی میان شرکت‌های بزرگ لازم است.
دکتر کاظمی با توضیحِ دوره‌های تخصصی هوآوی در سایبرتک اظهار داشت که گذراندن این دوره‌ها منجر به اخذ گواهینامه‌های حرفه‌ای مانند HCNA، HCNP و HCIE میشود. از جمله افرادی که حضور آن‌ها روی صحنه باعث روشن‌تر شدن دوره‌های تخصصی سایبرتک شد، دانشجویانی بودند که برای نخستین بار در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند که برخی از آن‌ها همزمان با شروع دوره، به‌عنوان کارشناس و مدیر در شرکت هوآوی ایران مشغول به کار شدند و برخی دیگر از مدیران ارشد شرکت‌های شبکه و مخابرات کشور بودند.
در ادامه مراسم، بروس لیو، مدیر بخش اینترپرایز هوآوی به توضیح و تفسیر فنیِ دوره‌های این شرکت در سایبرتک پرداخت و به‌صورت بصری توضیح داد که این دوره‌ها از چه بخش‌هایی تشکیل شدند، دوره‌هایی که با حضور کارشناسان و مدیران شرکت هوآویِ چین و به‌طور اختصاصی در آموزشگاه سایبرتک برگزار میشود.
همچنین، دانشجویان میتوانند با شرکت در این دوره‌ها و بررسی تخصصی هتل هوآوی، به‌طور کاملا عملی از محتوای دوره‌ها بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است که تفاهم همکاری و قرارداد همکاری میان دو شرکت، در همین همایش و در حضور حضار به امضا و تایید طرفین رسید و لوح نمایندگی رسمی سایبرتک نیز به نمایش در آمد.
در انتهای نشست، دکتر هوشنگ کاظمی و لن یون، مدیرعاملان دو شرکت، با اهدای جوایزی به حضار، همایش را خاتمه دادند.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

35189