۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

سامانه باشگاه هواداران فوتبال 3090 رونمایی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی جیرینگ، براساس تفاهم انجام شده، تمامی مشترکان همراه اول طرفدار سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز با خرید شارژ فوق العاده از سامانه #3090*7* از تیم محبوب خود بدون پرداخت هیچ هزینه ای حمایت میکنند و در قرعه کشی های سامانه 3090 نیز شامل یک دستگاه آپارتمان مبله، خودرو و تبلت شرکت داده خواهند شد.
براساس این گزارش، در این طرح مشترک هواردان سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی فقط با خرید شارژ همراه اول برای سیم کارت های خود یا دیگران بدون پرداخت هیچ هزینه ای دیگری همزمان با کمک به تیم خود تا 30 درصد شارژ بیشتر همان زمان هدیه میگیرند.
همچنین، بخشی از درآمد فروش شارژ همراه اول، به باشگاه مورد علاقه فرد خریدار به عنوان هدیه به باشگاه پرداخت میشود.
لازم به ذکر است، این سامانه صرفاً برای فروش شارژ نیست و خبر های جذاب دیگری در راه است.

مبلغ شارژ فوق‏ العاده:
این مبلغ براساس میزان شارژ خریداری شده، متفاوت است و شارژ فوق‏ العاده به صورت جدول زیر فعال خواهد شد :



..........................................

یک وعده غذای رایگان برای همه در کمپین جایزه من #7*
شرکت جیرینگ با همکاری سایت زود فود هر دوشنبه از تاریخ سه اسفند ماه برای افرادی که از سامانه #7* جیرینگ اقدام به خرید شارژ همراه اول پنج هزارتومانی به بالا کنند، یک وعده غذای رایگان تا مبلغ 10 هزار تومان بدون قرعه کشی در لحظه هدیه میدهد.
براساس تفاهم انجام شده، این طرح در چهار دوشنبه باقی مانده تا پایان سال 94 اجرا میشود و تمامی مشترکان همراه اول که در روز دوشنبه هر هفته از سامانه #7* شرکت جیرینگ اقدام به خرید شارژ همراه اول کنند، همزمان تا 30 درصد شارژ بیشتر و یک وعده غذای رایگان تا مبلغ 10 هزار تومان دریافت میکنند.
براساس این گزارش، مشترکان همراه اول پس از خرید شارژ با شماره گیری #7*7* میتواند کد تخفیف اختصاصی خود را دریافت و به آدرس اینترنتی https://new.zoodfood.com/landing/welcomeGift مراجعه کنند و نسبت به استفاده از یک وعده غذای رایگان اقدام کنند.
همچنین، مشترکان همراه اول باید برای استفاده از این تخفیف در سایت زود فود عضو شوند و غذای خود را از میان 1300 رستوران در سطح کشور سفارش دهند.
لازم به ذکر است، این هدیه به تمام خطوط دایمی و اعتباری همراه اول قابل اختصاص است و هر مشترک تنها یک بار میتواند از این فرصت استفاده کند.


مبلغ شارژ فوق‏ العاده:
این مبلغ براساس میزان شارژ خریداری شده، متفاوت است و شارژ فوق‏ العاده به صورت جدول زیر فعال خواهد شد :

نظرات : 0

ثبت نظر

58408