۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

سه دستگاه BMW هدیه سامسونگ به خریداران تلویزیون

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ، این شرکت، همچنین به خریداران برخی مدل‌های حاضر در این جشنواره نوروزی، ساندبار و بلوری پلیرBlu-ray Player هدیه میدهد.
سال به روزهای پایانی خود نزدیک میشود و شهر آماده نو شدن است. در میان تکاپوی جامعه برای استقبال از بهار، سامسونگ با جشنواره نوروزی به کاربران خود عیدی میدهد.
سامسونگ در این جشنواره برای برآوردن سلایق مختلف تلویزیون‌های 40 تا 65 اینچ را در مدل‌های متنوع FHD،UHD و SUHD با صفحه‌نمایش‌های منحنی (Curved) و تخت (Flat) در دسترس کاربران قرار داده است. در جشنواره نوروزی قیمت تلویزیون‌های SUHD سامسونگ تا 18 درصد نسبت به قبل کاهش می‌یابد.
سامسونگ به‌عنوان پرفروش‌ترین برند تولیدکننده تلویزیون در یک دهه اخیر، سال جاری از محصولی رونمایی کرد که در یکه‌تازی این شرکت در صنعت تلویزیون نقش به سزایی دارد. تلویزیون منحصر‌به‌فرد SUHD به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی انحصاری نانوکریستال، در حال حاضر دارای بهترین قابلیت نمایش رنگ در صنعت تلویزیون در دنیا است.
بیشترین میزان کنتراست، مناسب‌ترین میزان روشنایی و الگوریتم تولید رنگ وجه تمایز این محصول با دیگر تلویزیون‌های موجود در بازار محسوب میشود. تلویزیون‌های SUHD با قابلیت نمایش 64 برابر رنگ بیشتر و 2.5 برابر روشنایی بیشتر نسبت به تلویزیون‌های معمول و با کیفیت تصویر 8 میلیون پیکسل از گروه محصولات موجود در این جشنواره است.
در جشنواره نوروزی سامسونگ قیمت تلویزیون‌های UHD تا 18 درصد نسبت به قبل کاهش یافته است این تلویزیون‌ها، محتوایی را که دریافت میکنند به کمک تکنولوژی چهار مرحله‌ای ارتقای تصویر (UPSCALING) به هشت میلیون پیکسل واقعی، هنگام پخش ارتقا میدهند.
علاقمندان برای اطلاع بیشتر از جشنواره صوتی تصویری سامسونگ میتوانند به وب‌سایت www.samservice.com مراجعه کنند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

70425