۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

آغاز بهره برداری از خدمات وای‌فای آسیاتک در اماکن عمومی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی آسیاتک، در اماکنی که آسیاتک مجهز به سرویس Public wifi کرده باشد این سرویس در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
به این ترتیب در ایام نوروز مشترکین ADSL و کاربران آسیاتک در مکان هایی مانند فرودگاه مهرآباد تهران، مجتمع کوروش تهران، راه آهن تهران، فرودگاه امام خمینی (به زودی) میتوانند به wifi آسیاتک با نام Asiatech Smart wifi بدون نیاز به پسورد، متصل شوند.
بنابراین گزارش، مشترکین ADSL آسیاتک میتوانند با استفاده از نام کاربری و پسورد اینترنت به شبکه متصل شده و از سرویس اینترنت خود در ابر Public wifi استفاده کنند.
همچنین کاربرانی که جزء مشترکین آسیاتک نیستند نیز میتوانند با کلیک روی گزینه "ثبت نام" در صفحه لاگین اطلاعات خود (نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، کد ملی) را ثبت تا نام کاربری و رمز عبور را از طریق SMS دریافت کنند.
بنابراین گزارش، کاربران پس از طی کردن مراحل فوق میتوانند از 3 گیگ حجم رایگان به مدت یکساله استفاده و پس از اتمام حجم به صورت آنلاین گیگ اضافه خریداری کند.
نقطه عطف سرویس پابلیک وای فای آسیاتک این است که کاربر در هر نقطه ای که ثبت نام کند میتواند از اکانت خود در کلیه نقاطی که سرویس Public wifi  آسیاتک وجود دارد، استفاده کند هر اکانت ثبت نام شده به مدت سه سال معتبر خواهد بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

83420