۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

چگونه از قیمت خودروی دست دوم مطمئن شویم؟

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، در بازار کنونی خرید و فروش خودرو، قیمت‌گذاری توسط فروشندگان و دلالان خودرو انجام می‌شود که با قیمت‌های نهایی معامله خودرو، فاصله قابل توجهی دارد. 
اما چگونه به یک قیمت عادلانه که هم قیمت روز خودرو و هم پارامترهای افت خودرو را در بر بگیرد، می توان رسید؟
پارامترهای متعددی در قیمت‌گذاری خودروی دست دوم موثر هستند که از جمله آن‌ها به سازنده، مدل، سال خودرو، کیلومتر آن، رنگ، تعداد ماه باقیمانده از بیمه و تعداد سال های تخفیف بیمه می‌توان اشاره کرد. 
در عین حال اگر خودرو آسیب دیده باشد و بخشی از بدنه آن تعویض یا رنگ شده باشد، بر روی قیمت آن موثر خواهد بود و باعث افت قیمت خودرو می‌گردد. اما چگونه می‌توان تمام این موارد را درباره یک خودروی دست دوم محاسبه کرده و به یک ارزش‌گذاری واقعی از خودرو رسید؟
شرکت همراه مکانیک، به عنوان اولین شرکت خدمات تخصصی  خودرو در محل، با تکیه بر بیش از  ده هزار کارشناسی خودرو که تاکنون اجرا کرده ،  ابزاری  برای محاسبه قیمت خودرو دست دوم توسعه داده است که به رایگان،  برای بیش از سه هزار مدل و سال مختلف خودرو، به صورت روزآمد قیمت خودروهای دست دوم را محاسبه و اعلام می‌کند. این ابزار بر مبنای قیمت‌های واقعی معامله خودرو و نه قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان، تنظیم شده و به صورت مداوم بر مبنای آخرین معاملات خودرو، به روز می‌شود. 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

86813