۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

خرید خودروی دست دوم با خیال آسوده و راحت!

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، نگرانی های پیدا کردن خودروی مناسب، سر و کله زدن با دلالان خودرو، ملاحظات ارزش گذاری وپیدا کردن قیمت واقعی خودرو، پیچیدگی های کارشناسی و بازرسی خودرو و در نهایت عقد قولنامه، دردسرهای متداول خرید خودروی دست دوم هستند.
خدمت خرید سفارشی خودرو، پاسخی برای تمام این دغدغه ها خواهد بود. 


همراه مکانیک، به عنوان اولین شرکت خدمات تخصصی خودرو در محل، خدمت بی نظیری برای خرید سفارشی خودرو، به خریداران خودرو ارائه می دهد که مزایای زیر را برای خریداران خواهد داشت:

- سایت همراه مکانیک با گردآوری روزانه 3000 آگهی منتشر شده در روزنامه ها و سایت های معتبر، به بزرگترین پایگاه داده آگهی خودرو، دسترسی دارد و از بین آنها بهترین خودروها را جستجو می کند.

- کارشناسان خبره همراه مکانیک، با مالکان خودروهایی که از نظر قیمت در محدوده کارشناسی قرار می گیرند، تماس گرفته و در صورت پذیرش شرایط، برای کارشناسی خودرو هماهنگ خواهند کرد.

- خودروها توسط کارشناس همراه مکانیک بازدید شده و به صورت کامل از نظر بدنه، فنی، آپشن های خودرو و تست رانندگی بازرسی می شوند.

- خودروهای کارشناسی شده با قیمت مناسب، به خریدار پیشنهاد می شوند و خریدار  تنها از بین خودروهای منتخب و کارشناسی شده، خودروی مدنظر خود را انتخاب خواهد کرد.

- در صورت تمایل خریدار، عقد قرارداد قولنامه توسط همراه مکانیک انجام خواهد شد.


برای این منظور کافی است خریداران با مراجعه به صفحه خرید سفارشی خودرو، ثبت سفارش کنند تا کارشناسان همراه مکانیک در اسرع وقت با آنها تماس بگیرند و خودروی مورد علاقه آنها را با قیمت مناسب، ظرف حداکثر دو هفته کاری پیدا کنند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

56436