۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

رونمایی از تمبر مدافعان حرم با حضور وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، همزمان با 22 اسفند، روز گرامیداشت شهدا، از تمبر مدافعان حرم با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و مهندس مهری مدیرعامل پست، رونمایی شد.
در این مراسم معاونان وزیر و مدیران وزارت ارتباطات و شرکتهای وابسته و همچنین خانواده معظم شهدای ارتباطات حضور یافتند.

 

.................................
واعظی : امنیت در ایران اسلامی مرهون خون شهدا است               
وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات در مراسم چهار افتتاح در موزه ارتباطات به مناسبت روز بزرگداشت شهید گفت: امنیتی که امروز درایران اسلامی شاهد آن هستیم، مرهون خون شهدا است.
دکتر واعظی  ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و خوش آمدگویی به حضور خانواده های معظم شهدای ارتباطات گفت: در نظام اعتقادی جمهوری اسلامی ایران، هرر روز، روز شهید است.
وی با بیان اینکه امنیتی که امروز در ایران اسلامی شاهد آن هستیم، مرهون خون شهدا است، گفت:  در زمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهایی که منافعشان به خطر افتاده بود میخواستند این انقلاب را در نطفه خفه کنند  که موفق نشدند.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه در داخل نیز منافقان و گروهک های مختلف در تلاش بودند این انقلاب و نظام را برچینند ادامه داد: خوشبختانه با رهبر یامام خمینی (ره) این انقلاب راه خود را یافت و اکنون نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری به پیش میرود.
وی بر اصل اهمیت رهبری به عنوان عامل  بقائ این انقلاب تاکید کرد و ادامه داد: مکتب شیعه پشتوانه دیگر این انقلاب بود.
واعظی اظهارکرد: سومین عامل بقای این انقلاب تا به امروز عشق مردم به رهبری است و چهارمین عامل، شهدایی هستند که از بزرگترین سرمایه زندگی، یعنی جان خود گذشتند.
وی بر تکریم خانواده معظم شهدا تاکید کرد و ادامه داد: اگر امروز در عرصه بین المللی موفق هستیم به دلیل هدایت های مقام معظم رهبری و صبر و استقامت مردم عزیز ایران است.
واعظی در پایان بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و ادامه داد: نسل جدید به نوع رفتار ما مینگرند که نسبت به بازماندگان شهدا چگونه رفتار میکنیم و ا گر برخورد ما صحیح باشد، همان راه شهدا را ادامه میدهند.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

76097