۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

واعظی از اعضاء شورای عالی تمبر تقدیر کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، دکتر واعظی با تشکر از برگزاری جلسات منظم شورای عالی تمبر در موزه ارتباطات، گفت: کشورها بدنبال آن هستند که از هر فرصتی برای صادرات اندیشه، هنر، خدمت و کالا استفاده کنند.
وی با بیان اینکه تمبر میتواند حاوی پیامهای بین المللی باشد، افزود: از تعداد درخواستهایی که متقاضی ایجاد تمبر هستند معلوم میشود که تمبر جایگاه خاص خود را یافته است.
دکتر واعظی بر اهمیت موضوع، طراحی و پیام تمبر تأکید کرد و افزود: خوشبختانه با ساماندهی شورای عالی تمبر میتوانیم فرهنگ، هنر، اعتقادات، شخصیتها و بزرگان کشور را معرفی کرده و از آنها قدردانی کنیم.
واعظی تصریح کرد: توفیق در هر کاری از جمله شورای عالی تمبر، حاصل فعالیت یک مجموعه است و من به سهم خود از شما عزیزان برای شرکت منظم در جلسات شورای عالی تمبر تشکر میکنم.
در این مراسم مهندس نصرآبادی رئیس موزه ارتباطات و رئیس شورای عالی تمبر با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون،‌ 23 تمبر چاپ شده است، افزود: بدنبال افزایش کیفی تمبرها هستیم و لازم است مکانیزمی برای طراحی طرح های مناسب تمبر، ایجاد شود.
وی با بیان اینکه استفاده از طراح برجسته، برای طراحی تمبر، نيازمند بودجه لازم است، افزود: برگزاری جلسات شورای عالی تمبر در موزه ارتباطات و حضور منظم اعضاء در جلسات، عامل موفقیت این شورا در سال 94 بوده است.
در این مراسم از دکتر حسینی، مشاور وزیر ارشاد و نماینده وزیر ارشاد در شورا و رئیس موزه ملک، دکتر خاکبازیان، مدیرعامل چاپخانه دولتی و نماینده وزارت دارایی، مهندس مرادخانی نماینده وزارت امور خارجه، دکتر صادقی نماینده سازمان تبلیغات، مهندس نجاری نماینده شرکت پست، مهندس صراف زادگان دبیر شورای تمبر و مهندس نصرآبادی رئیس شورای عالی تمبر، توسط وزیر ارتباطات، تقدیر شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

87052