۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

نمایشگاه بین المللی فناوریهای پیشرفته در دبی و اعلام حمایت سرکنسولگری ایران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، این رویداد از اول تا چهارم فروردین برپا شد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران با 12 شرکت دانش بنیان مرتبط با نانو و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی با کاربرد در بخش های بیوتکنولوژی، انرژی، غذا، نانوتکنولوژی، پتروشیمی، مواد شیمیایی و … در این نمایشگاه شرکت کرد.
نماینده سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن حضور در این نمایشگاه با برخی مسئولین غرفه های ایرانی ملاقات و آمادگی این سرکنسولگری را برای ارائه هر گونه مساعدتی به شرکتهای ایرانی اعلام کرد.
اکنون نیز علیرضا بهرامی سرکنسول ایران در دوبی در نمایشگاه جتکس امارات حضور یافته و به بازدید از غرفه های نمایشگاه و ملاقات با ایرانیان حاضر در این رویداد پرداخته است.

زمانبندی این رویداد طوری برنامه ریزی شده که خانواده ها و دانش آموزان بخوبی بتوانند از آن بهره مند شوند بطوری که زمان برگزاری این رویداد سه روزه در دو روز اول از ساعت 9 صبح تا ساعت 14 در قسمت اول و در بخش دوم همان روز از ساعت 17 عصر تا ساعت 21 شب و روز سوم یعنی آخرین روز برای استفاده بیشتر خانواده ها از ساعت 15 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 21 شب و در یک بخش ، تعیین شده است.

 


در نمایشگاه فناوری های پیشرفته (اوایل فروردین 95 در دوبی) ، کشورهای آلمان، آمریکا، انگلستان، چین، امارات، هند، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، کره جنوبی، سوئیس و جمهوری اسلامی ایران به ترتیب بیشترین نقش را ایفا کردند.

نظرات : 0

ثبت نظر

30569