۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

ششمین شماره نشریه «پیام وکیل» منتشر شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، نشریه «پیام وکیل» باهدف اطلاع رسانی تخصصی و کمک علمی به جامعه حقوقی کشور با انتشار موفق پنج شماره، اکنون ششمین شماره را به جامعه حقوقی ایران ارائه کرده است.
شناساندن جایگاه وکیل مدافع و نقش موثر وکلای منصف و شریف در اجتماع، آرمان پدیدآورندگان این اثر علمی تخصصی معرفی شده است.
سرمقاله این شماره «پیام وکیل» به قلم مدیرمسئول با عنوان «قدرت قانون» به قانون به عنوان عدالت میپردازد و جامعه ای را موفق معرفی میکند که عدالت در آن برقرار باشد.
برخی سرفصل هایی که در این شماره میخوانید: رعایت اخلاق حرفه ای ضامن سلامت و پویایی فردی و سازمانی / اخلاق خوش، خرسندی / برای توسعه کانون های وکلا / آسیب ها و چالش های جایگاه وکلای دادگستری / بررسی تخلف انتظامی عدم حضور وکیل در دادگاه / ضرورت و اجتناب ناپذیری تبلیغ در وکالت / سوء استفاده موکل از حق عزل وکیل دادگستری / صدای جهانی مشاغل حقوقی حقوق و تعهدات حرفه ای وکلای دادگستری در کشور فرانسه / فزونی اعتبار وکیل دادگستری / نگاهی به وظایف و اختیارات دبیران کمیسیون ها / شهامت و شجاعت وکیل / سکانس آخر زندگی، عشق و مرگ / ساختار حقوقی معاهدات فعالیت های فضایی / ضمانت اجرای طرح حقوق صنعتی / بررسی نقش و جایگاه گفتمان عدالت در سیاست ورزی شهری / پیامد عدم حضور وکلا در مراجع مالیاتی / فسخ ناشی از پیش بینی نقض قرارداد در کنوانسیون بیع بین المللی کالا .
استادان، دانشجویان و علاقه مندان به تهیه این نشریه میتوانند با ثبت سفارش حاوی مشخصات خود در فضای مجازی از طریق پست الکترونیکی به آدرس: payamevakil@gmail.com و همچنین ضمن دعوت از فرهیختگان علاقه مند به مشارکت در تحریر مطالب علمی تخصصی در نشریه، برای ارسال مقالات حقوقی و صنفی میتوانند از همین طریق اقدام کنند.
هفتمین شماره فصلنامه علمی تخصصی «پیام وکیل» اواخر پاییز امسال منتشر میشود و هیات علمی و تحریریه نشریه به همین منظور برنامه ریزی و فعالیت خود را بلافاصله پس از انتشار این شماره، آغاز کرده است.

#پیام _وکیل

 

نظرات : 0

ثبت نظر

56705