۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

شمار ثبت نام کنندگان سرشماری اینترنتی از مرز 14 میلیون نفر گذشت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، علیرضا زاهدیان، گفت: به این ترتیب تاکنون 4 میلیون و 186 هزار خانواده در این طرح ملی شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه به هزار نفر از ثبت نام کنندگان جوایز یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد افزود: تاکنون 500 نفر برنده قرعه کشی شدند که با سامانه 300000 به آنها اطلاع رسانی شده است.
*استانهای سمنان، بوشهر و خراسان جنوبی از هدف تعیین شده در سرشماری عبور کردند

قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن به خبرگزاری صدا و سیما گفت: استانهای سمنان،‌ بوشهر و خراسان جنوبی  با استقبال خوب مردم این استانها از هدف تعیین شده در طرح سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن عبورکردند.
علیرضا زاهدیان افزود: استانهای یزد، هرمزگان، کردستان، سیستان و بلوچستان، لرستان و گلستان به هدف تعیین شده مرکز آمار در سرشماری اینترنتی نزدیک هستند.
وی با بیان اینکه سرشماری اینترنتی روز شنبه 24 مهر به پایان می رسد و این مدت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست، افزود: زیرا از روز 25 مهر سرشماری حضوری آغاز می شود.
زاهدیان از هموطنانی که در سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام نکرده اند خواست در وقت باقی مانده تا 24 مهر با مراجعه به سایت سرشماری در این طرح ملی شرکت کنند.
وی افزود: کسانیکه در این طرح ثبت نام کنند به هنگام مراجعه حضوری آمارگیران فقط کد آماری را ارائه خواهند داد. همچنین به هزار نفر که در ثبت نام  اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کنند به قید قرعه جایزه تقدیم خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

47932