۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

مدیرعامل فرابورس ایران از نمایشگاه مطبوعات دیدار کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، در بازدیدی که امروز از این نمایشگاه صورت گرفت امیر هامونی به همراه معاون توسعه بازار، معاون پذیرش و ناشران و مدیر روابط عمومی فرابورس از غرفه‌ روزنامه‌های دنیای اقتصاد، همشهری، اعتماد و تعادل، خبرگزاری‌های ایسنا، فارس و ایکنا و پایگاه‌های خبری سنا، بازار امروز، ملت بازار و بورس 24 دیدن کردند.

در این میان مدیرعامل فرابورس ایران با حضور در غرفه ایسنا در پاسخ به سوال خبرنگار سرویس بورس این خبرگزاری در خصوص تاثیر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر بازار سرمایه کشورمان گفت: این موضوع روی بازار سرمایه ایران اثر روانی کوتاه‌مدت داشته و یقینا برای برخی از صنایع با این اتفاق فرصت خوبی ایجاد می‌شود. به گفته وی شاید یکی دو روز هیجاناتی در بازار وجود داشته باشد، اما امروز بسیاری از سهامداران سهم خود را نفروختند و حجم کم معاملات نشاندهنده این مساله بود.

مدیرعامل فرابورس ایران با بیان اینکه بازار پس از گذر از هیجانات کوتاه‌‌مدت در بازار سرمایه روند منطقی و متعادل خود را پیش خواهد گرفت، تاکید کرد: حجم پایین معاملات در بازار امروز نشان داد که در چند روز آینده شاهد تعدیل هیجانات در بازار خواهیم بود.

در همین حال موضوعاتی همچون مزایای استقلال سامانه معاملاتی فرابورس ایران از بورس تهران، شرکت‌های در صف عرضه اولیه در فرابورس، وضعیت بازار SME Market و شرکت‌هایی که در این بازار تاکنون پذیرش شده‌اند، انتشار صکوک ارزی، پذیرش اسناد خزانه اسلامی جدید در فرابورس و .... از جمله مهمترین مباحثی بودند که در گفت‌و‌گوی خبرنگاران با مدیرعامل و معاونین فرابورس ایران به آنها پرداخته شد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

20439