۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

بازرسی، بازوی نظارتی اجرای برنامه ره نگاشت تحول است

به گزارش شبکه ICTPRESS، مهندس تراکمه، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران که در جمع روسای ادارات بازرسی مناطق این شرکت سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: شکی نیست که در اجرای هر پروژه و برنامه ای باید دستگاه نظارتی حضور یابد، از اینرو، ادارات بازرسی مناطق باید با هوشمندی خاص، بر اجرای برنامه تحول مطابق با برنامه ره نگاشت، نظارت کافی داشته باشند.

 مهندس تراکمه در این نشست، به بیان اهمیت و ضرورت اجرای برنامه تحول ره نگاشت پرداخت و خاطرنشان کرد: برنامه تحول در یک مسیر 5 ساله با تمرکز بر اهتمام به نیازهای مشتری و افزایش میزان رضایتمندی آنان تدوین شده است.

 عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، میزان کیفیت شبکه و خدمات را اثر مستقیم در رضایتمندی مشتری دانست و تاکید کرد: با گستردگی که شرکت مخابرات ایران از بعد شبکه، تعداد مشتریان و تنوع خدمات دارد، چشم امید همه مشتریان به این شرکت است، پس ضروری ست، همواره بر اساس حفظ و ارتقا برند، بهترین و به روز ترین خدمات را به مشتریان ارایه دهیم.

وی همگرایی و یکپارچگی در ارایه سبد محصولات را خروجی مهم برنامه تحول عنوان کرد و افزود: مشتری باید تمام محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در یک سبد و نقطه تماس دریافت کرده و از پشتیبانی مناسب و خوب بهره مند شود.

مهندس تراکمه نقش ادارات بازرسی را در تحقق اهداف شرکت مهم ارزیابی کرد و اظهارداشت: تمام اقدامات ما باید در جهت بهبود فضای کسب و کار شرکت مخابرات ایران باشد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پایان از روسای ادارات بازرسی مناطق شرکت مخابرات ایران خواست با درایت و تیزبینی، نحوه اجرای برنامه تحول را رصد کرده و بر اجرای صحیح آن همواره کوشا باشند.

 گفتنی ست، نشست هم اندیشی روسای بازرسی و نظارت مناطق شرکت مخابرات ایران امروز، سه شنبه، 30 آذرماه 95 با حضور مهندس تراکمه، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و  مهندس صابری وند، مدیرکل بازرسی و نظارت شرکت و همچنین روسای بازرسی و نظارت مناطق مخابرات ایران در حالی برگزار شد که کارگاه دو روزه آموزشی نیز با محوریت تبیین پروژه های جاری شرکت با محوریت ره نگاشت 5 ساله تحول طی روزهای قبل از این نشست برگزار شده بود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

33122