۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر

ضرورت درآمدزایی شرکت پست بر مبنای IT

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، محمود واعظی در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان که در محل اداره کل پست این استان برگزار شد، با اشاره به بی مهری های صورت گرفته در حق شرکت پست در سال های گذشته، گفت : این شرکت به عنوان یک شرکت مهم و معتبر باید روند صعودی خود را طی کند .
وی به مشکلات معیشتی و مالی کارکنان پست در سال های گذشته اشاره کرد و تاکید داشت : ما تلاش کرده ایم که هر چه پست درآمد داشته است پرداخت حقوق و مزایای کارکنان پست در اولویت قرار گیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اولویت های این وزارتخانه درباره رسیدگی به وضعیت شرکت پست در 3.5 سال گذشته  پرداخت و تصریح کرد : ارتقاء وضعیت حقوق و مزایای کارکنان پست ، تجهیز و نوسازی امکانات و تجهیزات و بازسازی جایگاه این شرکت در استان ها از برنامه های اجرا شده در شرکت پست برای ارتقاء جایگاه آن در کشور است.
وی تاکید کرد : پست باید یک شرکت در آمد زا باشد که نیازی به کمک دیگر بخش ها نداشته باشد و به همین منظور با نو آوری های انجام شده و استفاده از IT درآمد پست در این سال ها افزایش داشته است.
واعظی با بیان اینکه کارکنان پست به عنوان نمایندگان دولت با مردم در ارتباط هستند از کارکنان پست خواست با سرعت و کیفیت بالا نسبت به خدمت رسانی به مردم ،اقدام و با احترام و تکریم با مردم برخورد کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

15841