۱۴۰۳ یکشنبه ۱۵ مهر

توسن به چهارمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری می‌آید

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط ‌عمومی شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن)، این شرکت به‌ عنوان نخستین تولیدکننده Core Banking کاملا بومی، در چهارمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری و اولین نمایشگاه صنعت بومی زیستی حضور خواهد داشت.

این نمایشگاه طبق سیاست‌های کلی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در امور خودکفایی دفاعی و امنیتی و تاکید بر بومی‌سازی و روز‌آمدی سامانه‌ها، کالاها و خدمات اولویت‌دار دفاعی و امنیتی و با هدف شناسایی و همراهی با شرکت‌های فناوری در حوزه امنیت سایبری، ۱۳ تا ۱۶ آبان‌ماه ۹۶ در سالن‌های ۱۴ و ۱۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت توسن در غرفه 5 سالن 15 نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان حضور علاقه‌مندان خواهدبود.

شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) یکی از عمده‌ترین عرضه‌کنندگان ایرانی راهکارهای بانکداری الکترونیکی و پرداخت است که با  حدود ۱8 سال سابقه فعالیت در این حوزه، تعداد زیادی از بانک‌ها و مؤسسات مالی داخلی و خارجی مشتری محصولات و خدمات آن هستند و همواره در حرکت برای تولید زیرساخت‌های بومی بانکی از کوششی فروگذار نکرده‌است.

این نمایشگاه با تاکید بر بومی‌سازی محصولات توأم با به‌سازی تجهیزات موجود و ممنوعیت تامین نیازهای امنیتی از خارج از کشور با مشارکت سازمان پدافند غیرعامل کشور با عنوان بهره‌برداری از محصول بومی، تضمین امنیت پایدار برگزار می‌شود و حدود ۳۰۰ شرکت فعال در زمینه بومی‌سازی در نمایشگاه امسال حاضر می‌شوند که توسن ازجمله این شرکت‌هاست. اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه در وب‌سایت http://cdex.ir/ موجود است.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

26923