۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر

جلسه اختتامیه جایزه ملی کیفیت در شرکت ملی پست برگزار شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در این جلسه که مدیران و مسئولان مربوطه نیز حضور داشتند ارزیاب ارشد تیم ارزیابان با اشاره به روند ارزیابی دو روزه صورت گرفته در شرکت اظهار داشت: اطلاعات و مستندات ارائه شده، پاسخ به سوالات پس از جمع بندی امتیازدهی شده و نتایج نهایی از طریق دبیرخانه اعلام می شود.
عضو هیئت مدیره نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تیم ارزیابان یکی از فوائد ارزیابی را شناخت نقاط قوت و قابل بهبود عنوان کرد و گفت:با ارزیابی،حوزه های قابل بهبود شناسایی شده و برای اصلاح امور در راستای پیشرفت شرکت برنامه ریزی می شود.
وی تصریح کرد: شرکت ملی پست به حرکت مستمر در مسیر تعالی مصمم است و همواره تلاش می کند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار دهد.

نظرات : 0

ثبت نظر

79299