۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر

ارائه خدمات «صاپُست» و «باجه مجازی» در نمایشگاه کتاب

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، بابك افروز، مديركل بازاريابی و توسعه كسب و كار شركت ملی پست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، درباره خدمات جديد این شركت در سی و دومين دوره نمايشگاه بين المللی كتاب تهران بيان كرد: با توجه به عقد قرارداد با يكی از شركت های بخش خصوصی فعال در عرصه طراحي نرم افزار، نرم افزار «صاپُست» با هدف ارائه خدمات بهتر در اين دوره از نمايشگاه ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به ويژگی های اين نرم افزار، متقاضی دريافت خدمات پستی، فقط كافی است يك بار جزئيات اطلاعات خود شامل نشانی پستی، شماره تلفن و يا ديگر اطلاعات را وارد و كد دريافت كند؛ بنابراين ديگر نياز به درج نشانی مبداء و يا مقصد روی بسته نيست و فقط كافی است كد صاپست را روي بسته درج كنند.مديركل بازار يابی و توسعه كسب و كار شركت پست گفت: ايجاد "باجه مجازي" در نمايشگاه از ديگر خدمات جديد شركت پست در اين دوره از نمايشگاه كتاب است. متقاضی به ويژه شركت ها و موسسات می توانند در هر نقطه حتی در منزل با نصب نرم افزار، اطلاعات را وارد كنند. بعد از ورود اطلاعات، سيستم، باركد پستی اختصاصی برای كاربر صادر می كند. بعد از صدور باركد مامور شركت براي دريافت بسته به نشانی متقاضی ارسال بسته، مراجعه خواهد كرد.وی با اشاره به سابقه حضور اين شركت در نمايشگاه كتاب تهران بيان كرد: شركت ملی پست، تجربه 10 دوره حضور در نمايشگاه كتاب را در كارنامه دارد. هرساله به متقاضيان خدمات مختلف ارائه می كند. در اين دوره از نمايشگاه نيز، نرخ خدمات افزايش پيدا نكرده است.

افروز درباره تعرفه پستی در نمايشگاه كتاب تهران افزود: هر كيلو بسته درون شهري 1000تومان و به ازای هر يك كيلو بسته برون شهری 1200 تومان دريافت می شود.
وی گفت: در اين دوره از نمايشگاه سه غرفه شامل دو غرفه ثابت و يك غرفه سيار پيش بينی شده است. مرسولات نمايشگاه مستقيم به چهار راه لشگر فرستاده و در مقايسه با بسته های اولويت دار سريع تر به مقصد ارسال می شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

90574