خدمات متقابل پست و الوپیک در ارایه سرویس "الوپست"
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، به موجب این تفاهم نامه؛ کار جمعآوری و حمل مرسولات از آدرس پستی مشتری (فرستنده) و تحویل به دفاتر پستی منتخب، توسط پیک های "الوپست" و دریافت و انجام فرآیند قبول مرسولات جمعآوری شده از پیک ها در دفاتر منتخب پستی و ارسال و توزیع در نشانی گیرنده با استفاده از سرویسهای پستی سفارشی و پیشتاز و همچنین اخذ امضا گیرنده توسط موزعین پست، انجام خواهدشد. محاسبه نرخ خدمات موضوع قرارداد، برمبنای تفکیک و نرخگذاری خدمات پست درچارچوب تعرفههای مصوب و خدمات "الوپست" براساس توافق طرفین برای هر یک از سرویسهایی که ارایه میدهند است، بنابراین نرخ ارایه شده به مشتری شامل نرخ ارسال مرسوله پستی از دفتر پستی به مقصد نهایی علاوه بر هزینه مراجعه پیک به نشانی اعلام شده توسط مشتری و انتقال آن تا دفتر پستی است که به تفکیک به مشتری اعلام می شود. تدوین دستورالعمل ها و شیوه نامه های آموزشی و کاربری مرتبط با حدود و شرایط ارایه سرویسهای مختلف و قوانین و مقررات مرتبط با ممنوعات پستی، آموزش پیک ها، اطلاع رسانی به مشتریان و برگزاری دوره آموزشی سرپرستان پیک های "الوپست" در صورت لزوم؛ از دیگر وظایف و مسئولیت های شرکت ملی پست در این رابطه است. در مقابل، الوپیک نیز متعهد است تا زیرساختهای فنی و نرمافزاری مورد نیاز را جهت ثبت سفارش مشتریان بر روی اپلیکشین موردنظر، در چارچوب الزامات مورد تایید پست، ایجاد نماید و در طول مدت قرارداد نسبت به نگهداری، پشتیبانی فنی و اجرایی و توسعههای مورد نیاز ارایه سرویس قبول مرسولات پستی روی اپلیکیشن "الوپست"، اقدام کند. ایجاد نظامهای کارآمد دریافت بازخورد، نظرسنجی و ثبت شکایت و پیگیری توسط مشتریان در سامانه و همچنین آموزشهای مورد نظر پست درخصوص موضوع قرارداد را به روش مناسب به پیک های "الوپست"؛ از دیگر نکات مورد توجه در این تفاهم نامه است که بر عهده الوپیک گذاشته شده است و می بایست به صورت دوره ای به پست نیز اعلام شود. به موجب تفاهم نامه مشترک پست و الوپیک، قبول مرسولات پستی بین شهری از طریق اپلیکیشن "الوپست" همزمان با 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات عملیاتی می شود.
نظرات : 0