۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهریور

بنیان‌گذار مجتمع دانش‌بنیان بامداد در حضور رئیس جمهور اعلام کرد: لزوم استفاده از خدمات ابری آسیاتک برای کسب و کارها

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مرتضی متواضع بنیان‌گذار مجتمع دانش و فناوری بامداد در آئین رونمایی از طرح‌های پیشران اقتصاد دیجیتال با حضور رئیس جمهور روحانی گفت: «هر کسب و کاری در فضای مجازی به سخت افزار و شبکه ای نیاز دارد که تامین زیر ساخت آن پر هزینه و زمانبر است. راهکار عبور از این مشکل برای کسب و کارها، استفاده از خدمات ابری است که تامین این خدمات از تامین کنندگان خارجی با مخاطرات متنوع همراه است. با استفاده از خدمات ابری آسیاتک که منطبق بر لبه فناوری روز دنیا ارائه می شود، ضمن تامین سریع و هزینه متناسب با مصرف، نیاز خودمان را مرتفع می کنیم.»
گفتنی است خدمات ابری (Cloud Computing) یک روش جدید پردازش است که در آن منابع قابل گسترش و مجازی شده، به صورت یک سرویس پردازشی و از طریق شبکه‌های ارتباطی مانند شبکه‌های محلی و اینترنت عرضه می‌شود. محوریت این روش، سرویس‌ دهی به کاربران بر اساس تقاضای آنهاست.
این در حالیست که در همین راستا، شرکت آسیاتک بر اساس نیاز مشتریان، پایه ای ترین خدمات زیرساخت مانند تهیه سرور، پردازنده، فضای ذخیره سازی و دیگر منابع بر حسب نیاز کاربران را در پروژه جدید خدمات ابری ارائه کرده است.
لازم به یادآوری است خدمات ابری شرکت آسیاتک روز پنج شنبه 8 خرداد 99 رونمایی شد.

 



نظرات : 0

ثبت نظر

26852