۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری ایران برگزار می‌شود

به گزارش ICTPRESS ؛ پرویز كرمی، ريیس مركز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری با اعلام این مطلب تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران با نمایش آخرین دستاوردهای حاصل شده در طول سال‌های گذشته به تمامی 120 كشور عضو اعلام می‌كند كه آماده انتقال تجربیات خود و همكاری در حوزه انتقال دانش فنی است و این اعتقاد را بارور می‌كند كه اقتدار علمی فناوری ایران، اقتدار كل كشورهای غیر متعهد را به همراه می آورد.
وي تصریح كرد: همچنین در سالن همایش‌های صدا و سیما كه مختص وزرا و كارشناسان كشورهای غیرمتعهد است، دیگر دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه زيست فناوري، میكروالكترونیك، نفت، انرژی‌های نو و... به نمایش در می‌آید.
كرمی گفت: برای نخستين بار كتاب نفیس تصویری كه نمایشگر گوشه ای از پیشرفت فناوری كشور است، در اختیار هیات‌های شركت‌كننده در این اجلاس نیز قرار ‌خواهد گرفت.
مشاور معاون علمی و فناوری ريیس جمهور همچنین از خبرنگاران داخلی و خارجی شركت كننده در این اجلاس دعوت كرد تا از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.
شانزدهمین اجلاس سران كشورهای عضو جنبش عدم تعهد شامل اجلاس كارشناسان در روزهای یكشنبه و دوشنبه، اجلاس وزرا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و اجلاس سران نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته برگزار می‌شود

نظرات : 0

ثبت نظر

35503