۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

تكنولوژي ‌ال‌جي بر صفحه‌نمايش آيفون

به گزارش ICTPRESS ؛ اين صفحات نمايش باريك، چهار اينچي بوده و از تكنولوژي لمسي in-cell در ساخت آنها استفاده شده است؛ اين تكنولوژي با قراردادن حسگرهاي لمسي در درون كريستال مايع نياز به لايه لمسي اضافي را برطرف كرده و به همين دليل سبب شده است كه آيفون‌هاي جديد به مراتب باريك‌تر از نمونه‌هاي قبلي خود باشند ضمن اينكه كيفيت تصويري‌ آنها نيز كاملا ارتقاء يافته‌است.
 اپل در ماه‌ جاري ميلادي، پس از پيروزي در دادگاه شكايت عليه سامسونگ به اتهام سرقت چندين اختراع ثبت شده، اعلام كرد كه 12 سپتامبر آينده توليدات جديد خود را وارد بازار خواهد نمود. يكي از مديران توليد مانيتورهاي ال‌جي به رويترز گفته است كه كاركنان اين مجموعه براي توليد به‌موقع اين نمايشگرهايin-cell ، شبانه‌روز تلاش كرده‌اند و به‌نظر مي‌رسد اكنون آن دوره فشرده كاري با موفقيت به‌ پايان رسيده‌است. ال‌جي همچنين افزوده است كه ادامه روند همكاري با اپل طبق زمان‌بندي‌هاي صورت گرفته، ادامه خواهد يافت. 
با توجه به افزايش اندازه نمايشگر از 3.5 اينچ به 4 به نظر مي‌رسد كه اپل بر افزايش كيفيت تصوير ضمن افزايش وسعت ديد، متمركز شده و توليد آن را به مشتري سنتي خود يعني ال‌جي سپرده است.
پيش از اين شارپ و توشيبا نيز اعلام كرده بودند كه بخشي از صفحات نمايش آيفون جديد را توليد خواهند كرد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

93299