۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

رونمايي از دو مانيتور29 اينچ ال‌جي در نمايشگاه IFA 2012

به گزارش ICTPRESS ؛ ال‌جي نيز از اين قاعده مستثنا نبوده و در نمايشگاه IFA 2012  از دو محصول جديد خود با نام‌هاي EA93 و EA83 رونمايي كرده است. اين دو مانيتور چندكاره IPS با ويژگي‌هايي كه دارند، هم قابل استفاده در فعاليت‌هاي حرفه‌اي چون گرافيك و عكاسي هستند و هم با برخورداري از گرافيك ارتقاء‌يافته و كيفيت صوتي مناسب، جهت كاربردهاي سرگرمي چون تماشاي فيلم، ويدئو و موزيك به كار خواهند رفت. EA93 يك مانيتور 29 اينچ است كه با داشتن نسبت كنتراست  21:9، رزولوشن2560 x 1080 و لبه‌هاي بسيار باريك، مي‌تواند مخاطبان را به خود جلب كند.
صفحه نمايش فوق عريض اين مانيتورها، پتانسيل تقسيم صفحه به چهار قسمت جهت انجام چندكار هم‌زمان را فراهم كرده و فرايند چندكاره بودن آن را گسترش مي‌دهد.
امكانات ديگر اين مانيتورها، برخورداري از دو ورودي  DVIوHDMI  با پشتيباني MHL براي انتقال و به اشتراك‌گذاري محتوا بين اين محصول و ساير وسايل قابل‌حمل همچون تلفن‌هاي هوشمند و تبلت‌ها است. رزولوشن تصويري مانيتورEA83 ، 1440 2560 x است كه سبب مي‌شود تصوير با كيفيتي چهار برابر بهتر از انواع HD معمولي نمايش داده شده و 99 درصد فضاي رنگيAdobe RGB  افزايش پيدا كند و به اين ترتيب به هنرمندان گرافيست، فيلمساز، عكاس و طراح، سطوح بالاتري از تنوع رنگ و كيفيت عرضه شود.
نمایشگاه IFA 2012   كه از ۳۱ آگوست در شهر برلین آلمان شروع به كار كرده است، ميزبان شركت‌هاي معتبري از سراسر دنياست كه در آن جديدترين توليدات حوزه الكترونيك را معرفي و به نمايش مي‌گذارند.

نظرات : 0

ثبت نظر

67353