۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

ويدئووال جديد شارپ پيوندگر صنعت و محيط‌زيست

به گزارش ICTPRESS ؛ اين نمايشگر تمام LED فوق‌شفاف تقريبا بدون لبه‌هاي كناري بوده و قابليت نمايش هر تصويري را با هر نوع فرمت و اندازه‌، با كيفيت بالا داراست. PN-V600 داراي امكانات نمايش ديجيتال بدون محدوديت براي كاربرد در تمامي محيط‌هاي تجاري چون مجموعه‌هاي اداري بزرگ، مراكز خريد، پايانه‌هاي حمل و نقل، دانشگاه‌ها و مراكز ورزشي و تفريحي بوده و قابليت بزرگ‌سازي تصوير تا بيست و پنج مانيتور، بدون افت كيفيت و با هر نوع نمايش عرضي و طولي را داراست.
 اين محصول كه از دو مدل قبلي باريك‌تر و شفاف‌تر است، ويژگي تنظيم نور محيطي براي محيط‌هايي با منابع نوري متفاوت را دارد كه به‌اين‌ترتيب مي‌تواند بيشترين ميزان شفافيت را همراه با صرفه‌جويي در مصرف انرژي ارائه دهد. PN-V600  براي استفاده تجاري تمام‌وقت (24 ساعت / 7 روز هفته) طراحي شده و به خاطر ارتقاء كيفيت ضمن افزايش فاكتورهاي زيست‌محيطي، داراي برچسب طلايي صرفه‌جويي در مصرف انرژي ENERGY STAR® است و اين ويژگي را دارد كه كليه تنظيمات نوري را به شكل خودكار انجام دهد.
خصوصيت نمايش آينه‌اي تصاوير در اين ويدئووال به‌گونه‌اي است كه سبب مي‌شود يك تصوير روي زنجيره‌اي از مانيتورها نمايش داده شده و به ‌اين ترتيب تاثيرگذاري عميقي با استفاده از تكرار تصوير در بيننده ايجاد كند.

نظرات : 0

ثبت نظر

27159