۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

ده نکته براي مدیریت زمان برای متخصصان IT

به گزارش ICTPRESS به نقل از آی تی نیوز ، این ده نکته آموزشی برای مدیریت زمان در ادامه آمده است :
1- برنامه ریزی یک عنصر کلیدی براي مدیریت زمان است. فهرستی از ابزار و همچنین کاربرد این ابزار را در معرض دید خود قرار دهید.
2- یادتان باشد، به عهده گرفتن چند وظیفه در آن واحد، کارساز نیست.
3- اولویت بندی، اولویت بندی و اولویت بندی (منظور از تکرار این واژه، تأکید بر اهمیت آن است)
4- اهداف خود و مدت زمانی که می توانید به این اهداف دست یابید را مشخص كنيد.
5- زمان هایی که می توانید بیشترین استفاده را از آن داشته باشید، تعیین كنید.
6- مشخص کنید چگونه زمان شما سپری شده است و بابت چه کارهایی بوده است.
7- برای انجام کارهای خود امروز و فردا نکنید و به قول معروف کار امروز را به فردا نیندازید.
8- مراقب سلامت خود باشید و خود را شارژ نگهدارید.
9- عواملی که باعث حواس پرتی شما می شود از خود دور کرده، روی وظایف خود متمرکز شوید.
10- مسئولیت های خود را به افراد واجد شرایط واگذار کنید. به نقل از IT News- 17 سپتامبر 2012نوشته ریچ هین Rich Hein))

نظرات : 0

ثبت نظر

51159