۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

برترین های شبکه فروش کسپرسکی در ایران تقدیر شدند

به گزارش ICTPRESS ، در ابتدای این همایش، محمد مبصری، مدیر عامل و قائم مقام گروه کامگارد در ایران به معرفی گروه شرکت های اسپکترم پرداخت.
وی اظهار داشت : شرکت تجارت امن به عنوان شعبه شرکت کامگارد در ایران فعالیت خود را از سال 1387 در تهران آغاز کرده است.
وی همچنین افزود شرکت کامگارد در سال 2007 توسط شرکت اسپکترم خریداری شد و این موضوع شرکت کامگارد را در ارائه خدمات فنی و مهندسی یاری کرد و سبب شد که این شرکت علاوه بر توزیع و آموزش، در حوزه خدمات فنی نیز فعال شود.
مبصری در ادامه صحبت های خود بهمعرفی فعالیت های شرکت تجارت امن پرداخت و گفت: تجارت امن از همان ابتدای تاسیس، به دنبال ایجاد زیر ساخت های لازم برای تشکیل شبکه فروش گسترده و همچنین تقویت شبکه فروش فعال در ایران بوده است و به عنوان شعبه شرکت کامگارد، توزیع کننده محصولات شرکت کسپرسکی در سطح آسیای غربی (ایران، پاکستان و افغانستان) است.
مدیر عامل تجارت امن ، با بیان این که شرکت در ادامه فعالیت های خود توسعه شبکه نمایندگی را دنبال كرده است افزود: در حال حاضر شبکه نمایندگان تجارت امن برای فروش آنتی ویروس کسپرسکی در سطح منطقه دارای 75 نماینده است که 55 نمایندگی آن در ایران قرار دارد.
در ادامه،امیرمحسن عابدینیفر، مدیر محصول کسپرسکی،به بررسی بازار فروش آنتی ویروس کسپرسکی پرداخت و عنوان کرد که فروش سالیانه کسپرسکی در شبکه تجارت امن، 21 درصد در سال 2010 نسبت به سال 2009 و در شش ماه نخست سال 2011 نیز به میزان 63 درصد نسبت به مدت مشابه سال 2010 افزایش فروش داشته است.
وی اظهار داشت بر اساس آمار  رشد صعودی فروش را در سه ماه اول هر سال  شاهد هستیم، ضمن آنکه با توجه به آمار فروش به تفکیک شهرها، تهران با 45 درصد بیشترین سهم و فارس و خوزستان هر کدام با 6 درصد، خراسان رضوی با 5 درصد در رده های بعدی جای دارند؛ در حالیکه پتانسیل های زیادی برای افزایش فروش در دیگر استانها به خصوص در شهر های صنعتی وجود دارد.
عابدینی فر همچنین به بررسی نقاط قوت و ضعف بازار آنتی ویروس کسپرسکی در ایران پرداخت و گفت با وجود شبکه گسترده فروش این محصول، نام تجاری معتبر آن، کیفیت بالای محصول و ظرفیت بالای مارکتینگ در بازار ایران، کسپرسکی در جایگاه مناسبی قرار دارد؛ اما نمایندگان فروش باید پشتیبانی های فنی و خدماتی خود را افزایش دهند و به دنبال فرصت های جدید تجاری باشند.
وی همچنین در معرفی دوره های آموزشی کسپرسکی اظهار داشت که تجارت امن به عنوان توزیع کننده محصولات و همکار آموزشی کسپرسکی امکان گذراندن دوره KLDST را در تهران فراهم کرده است و متقاضیان می توانند این دوره ها را طی و مدارک رسمی کسپرسکی را دریافت كنند.
در ادامه این نشست آلکس رامانش، مدیر فروش غرب آسیای شرکت کسپرسکی درباره لابراتوار کسپرسکی و برنامه های آتی آن صحبت کرد و عنوان كرد که کسپرسکی از زمان تاسیس خود در سال 1997 در مسکو توانسته رشد بسیار سریعی در زمینه امنیت و شبکه داشته باشد.
کسپرسکی با 2000 کارمند در سراسر دنیا در مناطق اروپا، اروپای شرقی، آمریکا، آسیا و ژاپن فعالیت می کند و بیشترین فروش را در روسیه، چین و اروپا دارد و دارای رتبه دوم فروش در امریکا می باشد و با شرکت های مختلفی مانند مایکروسافت، جونیپر و .... همکاری می کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

19651