۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

امنیت کامل تجارت در دنیای اینترنتی باARKA Gate NG

به گزارش ICTPRESS دیده بان آی تی،  سیستم Unified Threat Management که به اختصار UTM خوانده می‌شود در یک باکس واحد، به منظور محافظت از شبکه‌ها و برقراری ارتباط ایمن اینترنتی و در کل حفاظت از اطلاعات دیجیتال موجود در سازمان‌ها طراحی شده و به عنوان راهکار جامع امنیت شرکت‌ها ارائه می‌شود.
این روزها به دلیل تشدید تحریم‌ها و شایع شدن زمزمه‌هایی حاکی از وجود Backdoor در برخی از این محصولات، بازار داغ‌تری برای رقبای وطنی ایجاد شده است.
این گزارش می افزاید، ARKA Gate NG محصول شركت رايان سامانه آركا که به تازگی تولید شده را می‌توان رقیبی جدی حتی برای انواع خارجی UTM برشمرد.
فايروال لایه Network وApplication، آنتی‌اسپموآنتی‌ویروس لايه دروازه، تشخيص وجلوگيري ازحملات (IPS/IDS)وسیستم پیشگیریNIS، مديريت پهناي باند براساس آیپی،نام كاربر و... تنها برخی از امکانات این محصول امنیتی است. برای مثال می‌توان ساعات دسترسی اینترنت کاربران و حتی حجم تبادل اینترنتی روزمره آنها را نیز تعیین کرد.
همچنین ARKA Gate به راحتی با اكتيودايركتوري و ديگرLDAP ها تلفیق شده و از قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای در زمینه گزارش‌گیری در خصوص تهديدات، عملكردكاربران وشبكه بهره‌مند است. مسدود سازی سایت‌ها به صورت تک‌تک یا براساس موضوع و به شیوه‌ای آسان در این ابزار صورت می‌پذیرد.
در کل ARKA Gate را باید جامع‌ترین سیستم UTM دانست که از قابلیت انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای در خصوص تعیین سیاست‌های امنیتی شبکه برخوردار است.
امکان شارژ حساب کاربري توسط خودکار بر و از طریق درگاه‌هاي بانکی و یا خرید کارت شارژ آغاز تعهد و احترامی است که شرکت رایان سامانه آرکا برای مشتریان قائل می‌شود و به طور حتم در پشتیبانی‌های پس از فروش این تعهد بیش از پیش جلوه‌گر خواهد شد.
علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند با شرکت آرکا به نشانی www.arka.ir و یا تلفن 88672831 تماس حاصل كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

67984