۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

با آغوش باز به استقبال فناوري‌هاي جديد حوزه رسانه مي‌رويم

به گزارش ICTPRESS به نقل از گروه علمي تحليلي طيف- ماتياس برگ؛ معاون رييس شرکت YouSee معتقد است با توجه به اين که در حال حاضر 15 نوع خدمات OTT در اين بازار در دسترس است، زمان آن فرا رسيده که از تغييرات و نوآوري‌هاي جديد با آغوش باز استقبال کنند.
در واقع، اين شرکت اعلام کرده است که تمام کانال‌هاي خود را بدون رمز در شبکه کابلي ديجيتالي فعلي خود عرضه مي‌کند و به مشتريان خود امکان مي‌دهد تا بدون استفاده از جعبه مبدل (STB) به خدمات دسترسي داشته باشند.
به گزارش طيف، چندي قبل نيز شرکت YouSee اعلام کرده بود که براي عرضه خدمات OTT خود، از فناوري شرکت Netgem (فعال در حوزه خدمات خانه متصل به شبکه) استفاده مي‌کند. در واقع،‌ اين شرکت از جعبه مبدل‌هاي N7700 و ميان‌افزارهاي شرکت Netgem براي عرضه خدمات خود از جمله OTT VOD به مشترکان خطوط باندوسيع ثابت و سيار استفاده خواهد کرد.
شايان ذکر است که شرکت YouSee قبلاً نيز براي حفظ وفاداري مشترکان فعلي خود، اقدام به عرضه خدمات TV everywhere کرده بود.
گروه علمي تحليلي طيف، به عنوان کانون تفکر مخابرات ايران، قصد دارد تا همايش "خدمات چندرسانه‌اي باندوسيع: از سياست‌گذاري تا اجرا" را در 8آبان ماه 1391 در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صدا وسيما برگزار كند؛ از محورهاي اصلي اين همايش مي‌توان به بررسي راهکارهاي تجاري‌سازي سريع‌تر خدمات محتوامحور و بررسي تجربيات و مدل‌هاي تجاري موفق در ارائه اين خدمات اشاره کرد. علاقمندان به کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت www.teyf.ir مراجعه كنند يا با شماره 88513810 تماس حاصل كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

74309