۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

شارپ همچنان توليدكننده نمايشگرهاست

به گزارش ICTPRESS ؛ سخنگوي شارپ به رويترز گفته است كه با اين حجم توليد، ديگر كمبودي براي فروش وجود نخواهد داشت. تحليل‌گران اين تصميم اپل براي افزايش توليد نمايشگرهايiPhone 5 توسط شارپ را در پاسخ به انتقادات ماه گذشته به اين شركت به دليل محدوديت در عرضه اين گوشي‌ها عنوان مي‌كنند. صفحه نمايش لمسي، 4 اينچي و IPS توليد شده توسط شارپ برايiPhone 5 از پلي‌سيليكون بوده و به‌دليل پيچيدگي تكنولوژي in-cell بكار رفته در آن، توليد انبوه در تعداد بالاي اين مانيتورها، نيازمند صرف زمان بيشتري نسبت به نمايشگرهاي معمولي است. در اين تكنولوژي حسگرهاي لمسي در درون خود  LCDقرار داده مي‌شوند و به اين ترتيب نياز به لايه لمسي اضافي را از بين مي‌برند كه اين خود به باريك‌تر شدن نمايشگر كمك مي‌كند لذا اين نمايشگرها بخاطر باريكي فوق‌العاده و امكان شكنندگي‌شان تنها در تعداد مشخصي، قابل توليد و عرضه هستند.
اپل كه در روز اول رونمايي از محصول iPhone 5 ، پنج ميليون دستگاه را به فروش رساند، توانست ركورد قبلي خود را نيز كه مربوط به فروش چهار ميليون دستگاه iPhone 4S در يك رونمايي پراستقبال بود، بشكند.
پيشتر رويترز اعلام كرده بود كه احتمالا شارپ توليد انبوه نمايشگرهاي اپل را در مركز كامياماي ژاپن انجام خواهد داد و بخش كوچكي از توليد نيز به Japan Display و LG اختصاص خواهد يافت.

نظرات : 0

ثبت نظر

29670