۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

شبکه فرانس24 سرويس تلويزيون گوگل را راه‌اندازي کرد

به گزارش ICTPRESS به نقل از طيف؛ در حال حاضر، پلت‌فرم تلويزيون متصل گوگل از طريق جعبه مبدل (STB) سوني در فرانسه در دسترس کاربران است و شبکه خبري فرانس24 که به سه زبان فرانسه، انگليسي و عربي اخبار پخش مي‌کند، محتواي خود را روي آن ارائه مي‌دهد.
کاربران مي‌توانند هر سه کانال فرانس24 را بر روي اين پلت‌فرم تماشا کنند و همچنين به محتواي آن از طريق وب‌سايت France24.com دسترسي داشته باشند.
همچنين با اين پلت‌فرم مي‌توان به شبکه راديويي عربي‌زبان MCD و شبکه راديويي بين‌الملل RFI که البته هر دو متعلق به شرکت مادر فرانس 24 (AEF) هستند دسترسي داشت. فردريک بونارد، رييس بخش رسانه جديد فرانس 24 در اين زمينه اظهار داشت: "شرکت AEF هميشه در زمينه توسعه رسانه جديد پيشگام بوده است و خرسنديم که خدمات ما در پلت‌فرم تلويزيون گوگل عرضه مي‌شود. اين اقدام، يک گام بزرگ در جهت افزايش تأثيرگذاري ما بر جهان و جذب مخاطبان جديد است."
شايان ذکر است که همايش "خدمات چندرسانه‌اي باندوسيع: از سياست‌گذاري تا اجرا" با حضور سياستگذاران عالي فضاي مجازي به همت گروه علمي تحليلي طيف در تاريخ 8آبان ماه 1391 برگزار خواهد شد که به بررسي روندها يا موانع توسعه خدمات چندرسانه‌اي بر بستر شبکه‌هاي ارتباطي در فضاي مجازي مي‌پردازد.
علاقمندان به کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت www.teyf.ir مراجعه نمايند يا با شماره 88513810 تماس حاصل كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

64875