۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

آموزش عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه

به گزارش ICTPRESS ؛ "جشنواره فیلم و عکس تلفن همراه تهران" در کنار حضور خود در نمایشگاه رسانه های دیجیتال، برنامه های آموزشی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه درنظرگرفته است. هدف از این کارگاه های آموزشی، ارتباط با جمعیت عظیم کاربران تلفن همراه، آموزش بهره گیری صحیح از ابزار تلفن همراه و نیز تشویق کاربران برای تفکر خلاق در زمینه عکاسی و فیلمسازی با تلفن همراه است.
در این راستا اولین کارگاه آموزشی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با موضوع "عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه" برگزار می شود.
مدرس این کارگاه، دکتر مهدی مقیم نژاد است. مهدی مقیم نژاد با دارا بودن مدرک دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر تهران در سال 1388، تاکنون برگزاری دو نمایشگاه انفرادی و بیش از بیست نمایشگاه گروهی عکاسی در داخل و خارج از کشور، ارائه بیش از 50 مقالۀ تخصصی در زمینه‏های عکاسی، نقد هنری و هنر معاصر در فصلنانه هنر، حرفه هنرمند، هنرنامه، بیناب ، ماهنامه آینه و عکس، دوهفته‏نامه هنرهای تجسمی تندیس و روزنامه‏های شرق، جام جم، اعتماد و ... نیز تدریس در دانشگاه‏های گوناگون، ترجمه و چاپ چندین جلد کتاب و... را در کارنامه هنری خود دارد.
این کارگاه آموزشی روز سه شنبه 18 مهرماه از ساعت 16 الی 18 در نمایشگاه رسانه های دیجیتال، سالن کارگاه ها و نشست ها، واقع در مصلی امام خمینی برگزار می شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

47251