۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

مراکز شهرداری برای برگزاری مسابقات جام دیجیتال مهیاست

به گزارش ICTPRESS ؛ سردار مرتضی طلایی گفت : با توجه به اینکه پرکردن اوقات فراغت جوانان یکی از دغدغه های مهم خانواده ها است با تامین محتوای سالم ، برنامه ریزی صحیح ، تامین فضاهای سالم و زمان بندی مناسب در برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای و انجام این بازی ها می توان دغدغه خانواده ها را در این حوزه از بین برد.
فرمانده انتظامي سابق تهران بزرگ گفت : از سوی دیگر اگر اوقات فراغت جوانان به روش صحیح تامین شود با این کار می توان کاهش جرایم اجتماعی را شاهد بود.
وی تاکید کرد : اما دقت داشته باشیم که برای استفاده از بازی های رایانه ای توسط جوانان حتما باید در کنار فراهم آوری محتوای سالم و محیط سالم به زمان در استفاده از این رسانه و برگزاری مسابقات در این زمینه توجه داشته و برنامه ریزی لازم را انجام دهیم. بنابراین مدیریت زمان برای بهره برداری از این برنامه ها مهم است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت : همه فضاها و مراکز شهر تهران مانند بوستان ها ، فرهنگ سراها و سراهای محله در تهران برای برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای جام دیجیتال مهیاست .
وی یادآوری کرد : دیدگاه و فلسفه ایجاد این مراکز برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم بوده است و درب همه آن ها به روی نوجوانان ، جوانان و خانواده ها باز است.
سردار طلایی خاطرنشان کرد : کارآفرینی جام دیجیتال برای نسل جوان جامعه و جذب و بکارگیری نیروهای خلاق کشور کار بسیار خوبی است که باید تعریف مشخص و برنامه مدون نیز از سوی متولیان برای ادامه مسیر وجود داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت : با این مقدمه جام دیجیتال مسیر کارآفرینی و اقتصاد دیجیتالی پایدار کشور را هموار می سازد که باید جایگزینی برای اقتصاد غیر اصولی در فضای مجازی شود.
وی در پایان اظهار داشت : همیشه پدافندی عمل کرده ایم که باید در فضای مجازی آفندی عمل کنیم و برنامه ریزی جام دیجیتال در حوزه کارآفرینی می تواند حرکت در مسیر اقتصاد دیجیتالی و کارآفرینی دیجیتالی در مسیر شکوفایی استعدادهای نسل جوان و توسعه پایدار کشور باشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

35898