۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

جام دیجیتال حامی انجمن بازی های رایانه ای

به گزارش ICTPRESS ؛ مهندس میرلوحیان اظهار داشت: رسانه های دیجیتال، رسانه ای نوین است، این رسانه ها که تاثیر شگرفی روی روح و جسم  افراد می گذارند در حال حاضر 79 درصد از افراد جامعه را مخاطب خود قرار داده اند.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: طبق فرمایش رهبری امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم است و می توان گفت که بازی های رایانه ای سهم عمده ای را در این رویارویی بر عهده دارند.
امروزه ستاره های بازی های رایانه ای، مهم ترین الگو برای نسل نوجوان ما شده به طوری که آنها از این ستاره ها الگو برداری کرده و خود را به جای این ستاره ها در نظر می گیرند.
وی در پایان با اظهار خرسندی از فعالیت های جام دیجیتال بیان داشت: مسابقات جام دیجیتال فرصتی است برای تعامل میان بازیکنان و بازی سازها، علاوه بر آن ایجاد فرهنگ صحیح بازی، کنترل رده های سنی و رساندن قهرمانان به مسابقات جهانی از دیگر امتیازات این مسابقات است.
ما امیدواریم در تعامل با موسسه جام دیجیتال فرصتی برای بازیکنان و بازی سازها ایجاد کنیم تا هر دو گروه از نقطه نظرات یکدیگر برخوردار شده و به ما در پرورش ستاره های ایرانی بازی های رایا نه ای یاری رسانند.

نظرات : 0

ثبت نظر

86727