۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

امضاي قرارداد ارائه خدمات تلويزيون تعاملي

به گزارش ICTPRESS ؛ براساس این قرارداد تلویزیون اینترنتی در بستر وب و با قابلیت ارائه صدها کانال تلویزیونی از طریق ست آپ باکس، کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و هر وسیله ‌ای که قابلیت نمایشگر داشته باشد، عرضه می ‌شود.
پخش شبکه ‌های تلویزیونی به صورت پخش مستقیم یکی از خدمات قابل ارائه این سرویس است که به کاربر کمک می‌کند تا تمامی شبکه‌های تلویزیونی مورد علاقه را مشاهده کند و هر زمان نیاز داشت، آن برنامه را متوقف و در زمان دلخواه تماشا کند.
جابجایی زمان(time shift) نیز از دیگر خدمات قابل ارائه تلویزیونی تعاملی است که کاربران با این ویژگی می‌توانند به برنامه‌هایی که زمان دیدن ‌آنها سپری شده است، مجددا دستور نمایش دهند.
همچنین از آنجا که سیستم به طور خودکار برنامه‌ ها را ذخیره می ‌کند، کاربران قادر خواهند بود تا به برنامه‌هایی که فرصت دیدن آنها را نداشته‌اند، دسترسی مجدد داشته باشند و از طرفی می‌توانند برنامه‌های پخش شده را تا هفت روز قبل انتخاب و تماشا کنند.
برنامه تلویزیونی درخواستی نیز از دیگر خدمات این سرویس است که کاربران می ‌توانند برنامه‌هایی را که از دست داده‌ اند، تماشا کنند.
ضبط شخصی برنامه، خرید تلویزیونی، پرداخت لحظه‌ ای، نظارت والدین، خدمات پزشکی، خرید بلیت، خدمات کتابخوانی، دنیای تصویر و صدا، اطلاع‌رسانی، پنجره کودک، بازی،‌ تصویر در تصویر، پنجره آموزشی، خدمات بانکی، خدمات مطبوعاتی و خدمات آگهی و نیازمندی ها از دیگر خدمات قابل ارائه تلویزیون تعاملی است.

نظرات : 0

ثبت نظر

67486