۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

دکتر واعظی: حفظ روحیه جهادی در انجام وظیفه یک ارزش است

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، در این دیدار دکتر واعظی گفت: به روح پاک شهدای این مجموعه درود می فرستیم که به راستی بهترین سرمایه های معنوی برای همه ما هستند.
وزیر ارتباطات در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور در پژوهشکده حمل و نقل فضایی گفت: ما یک خانواده هستیم و برای من همه بخش های وزارت ارتباطات و از جمله بخش فناوری و پژوهشکده فضایی با اهمیت هستند.
واعظی با اشاره به شکل گیری روحیه جهادی در وزارت ارتباطات گفت: شما به عنوان کارکنان این پژوهشکده به روحیه جهادی خود افتخار کنید و نگذارید بحثها و چالشهای رسانه ای انگیزه شما را کاهش دهد.
وی در ادامه با تاکید بر حفظ انسجام در میان کارکنان سازمان های مختلف گفت: در هیچ سازمانی نباید خط کشی های خاصی را ایجاد کرد، چون که با حس یکپارچگی و انسجام می توان زمینه ایجاد یک موفقیت بررگ را فراهم ساخت.
واعظی در ادامه خاطر نشان کرد: انشاء الله در اولین فرصت اعضای هیات امنای این پژوهشگاه مشخص می شود.
وزیر ارتباطات گفت: بسیار خوشحالم که در این مجموعه نیروهای متخصص جوان و نیروهای با تجربه در کنار هم و در یک فضای صمیمی کار می کنند.
وی افزود: مشکلات در همه سازمانها وجود دارد، لیکن باید با ایجاد روحیه همدلی و افزایش صمیمیت و همکاری بر مشکلات فایق آمد.
وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به لزوم تخصص و دلسوزی برای فتح اهداف بزرگ گفت: باید افرادی که نسبت به مجموعه و سازمان خود دلسوزی بیشتر و کارایی بالاتر دارند بیشتر مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.
وی گفت: پژوهشکده دارای ظرفیت و توان بسیار بالایی است که باید با هدف گذاری و تعریف فعالیت ها از این توان و پتانسیل بالا به بهترین نحو استفاده شود.
واعظی در پایان ضمن یادآوری اهداف اصلی پژوهشکده حمل و نقل فضایی گفت: ماموریت اصلی این پژوهشکده در راستای برنامه ها و سیاستهای فضایی کشور تعریف می شود.
وی افزود: البته، درصورت عدم تداخل و آسیب به فعالیت در حوزه ماموریت اصلی، می توانید به رفع مشکلات سایر بخشهای کشور نیز کمک کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

73160