۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

فناپ 5 ستاره جشنواره T STARS را گرفت

به گزارش ICTPRESS، ششمین دوره ستاره های فناوری ایران با هدف یادآوری و نمایش اعتبار فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و رباتیک کشور به منظور معرفی برترین خدمات دولت الکترونیکی، برترین حوزه های رباتیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تقدیر از شرکت های دانش بنیان این حوزه ها برگزار شد.
فناپ به عنوان یکی از شرکت های فعال عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات توانست در این جشنواره، در تمام گروه های این جشنواره، پنج ستاره فناوری شامل ستاره های زرین پرسناژ، شتاب، پرستیژ، نوآوری و محبوبیت را دریافت و به تعبیر برگزارکنندگان این همایش جوایز تمام گروه های جشنواره را درو کرد.
تقسیم بندی ستاره ها و اهدا به شرکت های حاضر، بر اساس ویژگی هایی چون حضور گسترده در حوزه فناوری اطلاعات، توسعه خدمات، محبوبیت خدمات پشتیبانی، ارائه گسترده راهکارها و برتری شرکت های ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات از سوی هیات داوران انجام شد.
هیات داوران در توضیح انتخاب فناپ در هریک از شاخه های مراسم فوق، دلایل ذیل را ارائه کردند:
ستاره پرسناژ: دکتر جوانمردی، مدیرعامل فناپ به سبب حضور و فعالیت گسترده در صنعت فناوری اطلاعات، راهبری یکی از موفق ترین شرکت های این حوزه که موجب ارتقاء کیفی و کمی فناپ شده، ستاره زرین پرسناژ را دریافت کرد.
ستاره شتاب: ستاره زرین شتاب در سال 1393 به سبب گسترش بالا و توسعه سریع خدمات به شرکت فناپ اهدا شد.
ستاره محبوبیت: در ششمین دوره جوایز ستاره های فناوری ایران، ستاره زرین محبوبترین خدمات پشتیبانی از مشتریان در حوزه راهکارهای نرم افزاری کشور در سال 1393، به سبب عرضه مدرن ترین و پاسخگو ترین خدمات پشتیبانی از مشتریان توسط هیئت داوران به برند فناپ اهدا شد.
ستاره نوآوری: هیات داوران پس از بررسی های کارشناسی صورت گرفته و به سبب ارائه گسترده و خلاقانه راهکارهای نرم افزاری و سخت افزاری و برنامه های کاربردی، ستاره زرین نوآوری در بخش خدمات و راهکارهای هوشمند سازی خود را به شرکت فناپ اعطا کرد.
ستاره پرستیژ: هیات داوران ستاره زرین برترین ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعاتی را به دلیل عرضه مدرن ترین خدمات به مشتریان به شرکت فناپ اهدا کرد.
بنابراین گزارش، این دوره از جشنواره، چهارشنبه مورخ 20 اسفندماه در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی با حضور مسئولین و مدیران عالی رتبه دولتی و خصوصی برگزار شد.

 

 

  

نظرات : 0

ثبت نظر

25253