۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

۲۰۱۵ Avira Antivirus Pro، انتخاب ایده‌آل کاربران

به گزارش ICTPRESS به نقل از دیده بان آی تی، نسخه جدید Avira Antivirus Pro موفق به دریافت جایزه بهترین آنتی ویروس مورد استفاده کاربران در سال۲۰۱۴ از مرجع AV-Test شد.
گوئیدو هابیجت گفت: مدیرعامل Av-Test، آویرا راه حل امنیتی است که آزادی کامل را به یک کاربر داده و فقط در مواقع مورد نیاز وارد عمل می ‌شود.
علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.av-test.org/en/award/۲۰۱۴/best-usability-avira می‌توانند به نتایج آزمون صورت گرفته توسط این مرجع دسترسی یابند.
نرم افزار Antivirus Pro با قابلیت‌های فراوان، دارای نسخه مخصوص سیستم عامل‌های اندروید و مک نیز بوده و کاربر می‌تواند با استفاده از آنتی ویروس نصب شده روی موبایل خود، شماره تلفن‌های مورد نظر را مسدود کرده و یا در صورت مفقود شدن گوشی، مکان آن را روی نقشه مشاهده و یا دستگاه را از راه دور قفل کند.
در این مواقع همچنین کاربر می‌تواند پیغام مورد نظر یا اطلاعات تماس با فرد خاصی را برای یابنده نمایش دهد همچنین قادر است از راه دور اطلاعاتی مانند عکس، شماره تلفن، پیام‌ها و اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری را از روی دستگاه پاک کند.
لازم به ذکر است که شرکت پارس ایمن نرم افزار با برند تجاری SafeSoft به نشانی اینترنتی www.safesoftco.com تنها نماینده انحصاری ارائه محصولات خانگی آویرا درشرکت ارتباط امن بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی‌ها و چگونگی دریافت این محصول برگزیده با این شرکت تماس حاصل فرمائید و یا در خصوص محصولات شرکت و امور نمایندگی ها با شرکت ارتباط امن دفتر امور نمایندگی و توزیع کننده انحصاری آویرا در ایران به شماره ۴۲-۲۲۸۸۶۱۴۰ ۰۲۱ تماس بگیرند و یا به سایت www.ertebateamn.com مراجعه کنند.
شرکت ارتباط امن با به ‌کارگیری استانداردهای جهانی و توسعه‌‌ فناوری اطلاعات از طریق نمایندگان، فعالیت و حضور خود را در بازار ایران پررنگ‌ تر کرده و به‌عنوان مجموعه‌ای متمرکز بر ارائه و توزیع راهکارهای فناوری اطلاعات و امنیت شناخته شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

95092