۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

یازدهمین نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری مهرماه برپا می شود

به گزارش ICTPRESS به نقل از موزه علوم و فناوری ایران، نمایشگاه دائمی این موزه در تهران، خیابان 30 تیر واقع شده است و براساس برنامه زمان بندی، نمایشگاه سیار از آثار و تجهیزات موزه در نقاط مختلف کشور برگزار می شود.
نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری تا کنون در شهرهای همدان، اراک، بابل، قزوین و زنجان برگزار شده و اکنون نوبت به اردبیل رسیده است تا پذیرای غرفه های این نمایشگاه باشد.
مدیر نمایشگاه های سیار موزه علوم و فناوری گفت: این نمایشگاه از دو بخش علوم قدیم و علوم نوین تشکیل خواهد شد که در هر بخش، ابزار فناورانه به همراه تصاویر و فیلم های آنها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
صالح فرامرزی با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه سیار موزه، جنبه آموزشی خواهد داشت، افزود: در این نمایشگاه، آثار به صورت تعاملی و قابل آزمودن و لمس کردن به نمایش در خواهد آمد، جُنگ های علمی و غرفه فروش نیز به عنوان بخشهای جانبی نمایشگاه فعال خواهد بود.
این نمایشگاه اهدافی همچون ترویج علم و اشاعه آن در جامعه، خودباوری در مخاطبان ایرانی، معرفی دستاوردهای قدیمی و بومی ایران به نسل های جدید، فراهم کردن فضای مناسب برای دیدن و تجربه کردن و آشنا کردن بازدیدکنندگان با میراث علمی کشور را دنبال می کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

11825