۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

واگذاری سیم‌کارت و مودم طرح USO در روستاها

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، حسن رضوانی گفت: تمامی بسترهای الکترونیکی فروش و تحویل سیم‌کارت و تجهیزات و احراز هویت متقاضیان آماده شده و واگذاری سیم‌کارت و مودم از هفته آینده در مناطق روستائی استانهای آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، اردبیل و گیلان آغاز میشود.
وی افزود: در حال حاضر ۷ هزار و ۵۰۰ نفر برای تحویل سیم‌کارت و مودم در سامانه اپراتور USO ثبت‌نام کردند و با هماهنگیهای انجام شده ارائه سرویس به متقاضیان براساس اولویت در تمامی نقاط تحت پوشش شبکه آغاز میشود.
رضوانی درباره نحوه ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت و مودم در مناطق روستائی تصریح کرد: ثبت‌نام به دو شیوه حضوری و با مراجعه به دفاتر ICT روستائی و یا شیوه اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه اپراتور USO (های وب) به آدرس www.hiweb.ir انجام میشود و پس از احراز هویت ثبت‌نام کنندگان سیم‌کارت و مودم در اختیار آنان قرار میگیرد.
مسئول راهبری طرح USO در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی عنوان کرد: هزینه سیم‌کارت ۱۰ هزار تومان است و هزینه مودم متناسب با indoor و outdoor بودن آن متفاوت بوده و به صورت نقدی و قسطی قابل پرداخت است.
رضوانی درباره نقاط تحت پوشش رادیوئی طرح USO اظهار کرد: در حال حاضر پوشش رادیوئی در ۱۵ هزار روستا برقرار شده است و در روزهای آینده نقشه جغرافیائی پوشش شبکه برای اطلاع‌رسانی مشترکان در سایت اپراتور USO بارگذاری میشود.

نظرات : 0

ثبت نظر

29628