۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

2010 سامانه پاسخگویی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، سامانه پاسخگویی2010 یا مرکز تماس  متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت 24 ساعته  و حتی در زمان تعطیلات، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان است.
از قابلیت های ویژه این مرکز، امکان پاسخگویی به تمام مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت است و به صورت میانگین، مشکلات پیش آمده حداکثر تا 4 ساعت پس از اعلام، برطرف میشود.
همچنین، این شبکه قابلیت دارد تا امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصولات سرویس ها، تغییر سرویس فعلی، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبات را در اختیار مشترکان قرار دهد.

نظرات : 0

ثبت نظر

87511