۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

رضایت 100 درصدی مشترکین از عملکرد آسیاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک، مطلوبترین ارائه دهنده خدمات ارتباطی کشور، از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات مشتریان به استناد گزارش سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (195) ، موفق به جلب 100 درصدی رضایت مشتریان شد.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، این شرکت برای تبیین فرهنگ مشتری مداری و تاکید بر اهمیت پاسخگویی مطلوب به مشتریان در کسب‌ و کار خدمات نوین، و در راستای اصول حرفه ای خود که حمایت از مصرف کنندگان است، نهایت تلاش خود را انجام داده و سعی میکند رضایت مشترکین خود را فراهم کند.
در همین راستا و با بهره گیری هوشمندانه و خلاقانه از الگوهای برتر جهانی و با وجود پوشش سراسری و گسترده شرکت در کشور و با در نظر گرفتن جامعه آماری بالاتری از لحاظ تعداد مشتریان خود نسبت به متوسط شرکتهای مشابه، در شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات، موفق به اخذ 100 درصدی رضایت مشتریان خود شده است.
آسیاتک اعتقاد دارد این پایان راه نیست و همواره تلاش خود را برای از بین بردن ریشه و علل مشکلات احتمالی میکند تا انشاا... شکایتی بوجود نیامده و مشترکین بهترین و مطلوبترین سرویس ممکن را دریافت کنند.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

20900