۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

هفدهمین جشنواره غذای خیریه رعد در راه است

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، با هدف خلق فرصت های آموزشی رایگان برای کارآموزان و هنرجویان رعد جشنواره سنتی غذای این مؤسسه خیریه در ایام پایانی ماه بعد از ساعت 17 تا 22 روزهای 29 تا 31 اردیبشهت برگزار می‌شود.

عرضه خوشمزه ‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی با حمایت و همراهی معروفترین برندهای صنایع غذایی بخشی از ویژگی‌های جشنواره غذا محسوب میشود با ابن وجود غذای خانگی بانوان نیکوکار رعد به تنهایی انگیزه‌های فراوانی برای بازدید علاقه‌مندان و نیکوکاران ایجاد میکند.

جشنواره غذای رعد فرصتی برای اجتماع رستورانهای صاحب نام تهرانی است تا با حضور در خیریه رعد علاوه عمل به مسؤولیت اجتماعی از نزدیک با مشتریان جدید آشنا شوند. غذاهای سنتی شهرها و مناطق مختلف ایران زمین از جمله: شهر تاریخی یزد و غذاهای اشتها برانگیز گیلان و مازندران و طعمهای منحصربه فرد غذاهای خوزستان در همجواری مسالمت‌آمیز با فست فودهای مورد علاقه جوانان و نوجوانان تمام سلیقه‌ها و گروههای سنی بازدیدکنندگان را به خود جذب میکند.

شایان ذکر است، شرکتهای صنایع غذایی، رستوران‌داران و علاقه‌مندان به رزو غرفه فروش یا حمایت به عنوان حامی مالی جشنواره می توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88082266 تماس حاصل نمایند همچنین وب سایت خیریه رعد به نشانی: www.raad-charity.org آخرین اخبار و اطلاعات این رویداد مردمی را منتشر می­کند.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد واقع در شهرک غرب، فاز 2، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک 74 آماده استقبال از عزیزان نیکوکار با هر عنوان و سمتی در هفدهمین جشنوارهغذای خیریه است.

برای مشاهده گزارش و تصاویر پانزدهمین جشنواره غذای خیریه رعد اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده گزارش و تصاویرچهاردهمین جشنواره غذای خیریه رعد اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده گزارش و تصاویر سیزدهمین جشنواره غذای خیریه رعد اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده گزارش و تصاویر دوازدهمین جشنواره غذای خیریه رعد اینجا را کلیک کنید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

50902