۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

"زیرساختی ترین مدیر ایران" بازنشسته شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، وی دربخشی از متن تقاضای بازنشستگی خود نوشته بود که بعد از 35 سال خدمات بی وقفه در جای جای ایران و در شرایط جنگ و صلح ، سازندگی و تحریم وقت ان است که سکان کلیدی ترین شرکت ارتباطی ایران  به دست جوان تر ها سپرده شود.

وقتی محمود خسروی در سال 1389 پا به شرکت ارتباطات زیرساخت نهاد، قریب سه دهه از عمر خود را در صنعت ICT کشور سپری کرده بود و در شرکت های مخابرات استانی و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تجربه ای درخشان را پشت سرنهاده بود . از این منظر کوله باری از تخصص و تجربه را به شرکت تازه متولد شده ای آورد که مسولیت های سنگینی بر عهده داشت.

خسروی در شرکت ارتباطات زیرساخت ، با شتاب دادن به اجرای پروژه های بزرگ ملی همچون تلاش، اوج، فجر، هما و ... در شرایطی که تقاضا برای مصرف پهنای باند به نحو چشمگیر و غیر قابل انتظاری گسترش یافته بود، توسعه زیرساخت های ارتباطی را با پشتکار و تدبیر در سرلوحه برنامه های این شرکت قرار داد تا این صنعت به رغم همه فراز و فرودها با چالش جدی در بخش عرضه پهنای باند مواجه نشود.

ریل گذاری قطار توسعه همچنان در شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه دارد و مدیران این شرکت همواره توسعه زیرساخت را زیرساخت توسعه می دانند و این مسیر را با قدرت پیش می برند.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

57638