۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

قنبری : پویایی مخابرات تهران محرک سایر استانها

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، قنبری بیان داشت: پویایی و چالاکی مخابرات تهران موجب به حرکت در آمدن سایر شرکت های استانی و مخابراتی شده و عدم موفقیت آن نشان دهنده ناکارآمدی قسمت های ارتباطی و مخابراتی شرکت مخابرات ایران میشود.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه خواسته های مدیران مخابرات ایران از شرکت مخابرات استان تهران جدی است خاطرنشان ساخت: باید با برنامه ریزی مدون در راستای هدف گذاری های انجام شده برای مخابرات استان تهران جامه عمل پوشانیده شود که نتیجه آن به حتم تحول در خدمت به مردم و تغییر نگرش از مشترک نگری به مشتری نگری است چون که نگرش مشتری مدارانه موجب توجه به رقبا وکیفیت خدمات آنان میشود.
مهندس قنبری با تاکید براینکه تمامی کارکنان شرکت مخابرات ایران به ویژه استان تهران حرکت بسوی مشتری مداری را باید سرلوحه فعالیت های خویش قراردهند، تصریح کرد: توجه ویژه به مشتریان و خدمات پس از فروش در راستای ایجاد درآمد پایدار است و به جد میتوان گفت شرکت مخابرات استان تهران از پتانسیل و ظرفیت های بالایی برای رسیدن به درآمد بیشتر برخورداراست.
وی با اعتقاد به اینکه هیچ بهانه ای مانند فراهم نبودن زیرساخت و عدم توسعه شبکه توجیه پذیر نیست، خاطرنشان ساخت: زیرساخت اصلی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه به خواسته های مشتریان همگام با تغییر و تحول تکنولوژی و اهمیت دادن به خدمات پس از فروش است.
رییس هیات مدیر شرکت مخابرات ایران با اشاره به اجرای پروژه ترابرد پذیری در آینده بیان داشت: تغییرات فناوری ICT و IT به گونه ای در حال دگرگون است که مشتریان با سنجش  توان، تخصص، کیفیت خدمات و خدمات پس از فروش، خدمات و کالای خود را انتخاب کرده و درصورت هر نوع کوتاهی منتظر ما نخواهد ماند.
وی افزود: باید با ایجاد تنوع در خدمات، شناسایی بازارهای بکر و کم هزینه و جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان بالفعل همراه با کنترل هزینه های عمومی و رعایت انضباط مالی میتوان به این درآمدبیشتر دست یافت.
مهندس قنبری ظرفیت سرمایه گذاری در عرصه فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) را 110 هزار میلیارد تومان دانست که توسط دولت و بخش خصوصی در سال های آتی باید انجام شود.
وی مدیران و روسای مراکز مخابراتی را پاسخگوی مشتریان در هر شرایطی دانست و گفت: هرچند که در مجموعه خانواده بزرگ مخابرات و پیمانکاران و بخش های مختلف دخیل هستند اما شما مدیران و روسای مخابرات پاسخگوی نیازها و مشکلات مشتریان شرکت هستید.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اصلاح فرآیندهای مدیریتی و ساختار شرکت مخابرات ایران در راستای جهانی شدن بیان کرد: هدف از این رویکرد داشتن هزینه و درآمد جهانی همراه با ارائه خدمات نوین و با کیفیت و خدمات پس از فروش همطراز جهانی است که در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت تصویب شده و اجرا خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

24778