۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

رونمایی از پروژه مشترک رایتل و استانداری سمنان

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی رایتل، عصر سه شنبه ۴ خرداد ۹۵ طی جلسه ای در محل استانداری سمنان با حضور سیدمجید صدری مدیرعامل رایتل، خباز استاندار سمنان و جمعی از مدیران استانی و مسئولان شرکت رایتل، تفاهم نامه سه جانبه ای بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل، استانداری سمنان و نهاد ریاست جمهوری منعقد شد.
این تفاهم نامه در راستاي توسعه دولت الکترونیکی در استان و سیاست هاي کلی نظام اداري در بخش فناوري اطلاعات با توجه به موضوع توسعه نظام اداري الکترونیکی و فراهم آوری الزامات آن به منظور ارایه خدمات عمومی مطلوب، نوین و کیفی تر در مسیر ارتقاي سطح رضایتمندي و اعتماد شهروندان ، به امضا رسید.
بر اساس این تفاهم ، سرویس های مورد نظر استانداری و فرمانداری سمنان روی APN رایتل ارایه شد و در فاز بعدی خدمات اجرایی که در حال حاضر بر بستر اینترنت ارایه می شود ، روی این شبکه ها در اختیار مردم قرار میگیرد.
بنابراین گزارش، سید مجید صدری مدیرعامل رایتل در این مراسم به بررسی و تبیین توسعه زیرساخت های مورد نیاز دولت همراه و دستاوردهای اجرای این پروژه پرداخت
در این جلسه همچنین رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت ریاست جمهوری، حسین ملایجردی رییس مجمع دبیرخانه های کل کشور، سید حسین موسوی شهردار سمنان و علی فلاح حقیقی رییس کانون سراسری دفاتر پیشخوان خدمات دولت حضور داشتند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

60713