۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

رونمایی از سایت جشنواره بین المللی فناوریهای نوین شهری شهرداری اصفهان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، رئیس مرکز فناوریهای نوین شهرداری اصفهان گفت: این مرکز بعنوان اولین مرکز از این دست در شهرداریهای کشور است که با هدف رشد و توسعه پایدار شهری بر مبنای علم و دانش، خلاقیت و نوآوری با تدبیر مدیران شهری راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: مرکز فناوریهای نوین شهرداری اصفهان در طی مدت کوتاه راه‌اندازی خود سعی نموده با استعانت از خداوند متعال و به تدبیر مدیران شهری، گامهای ماندگاری در حوزه توسعه علمی - فرهنگی با اتکا بر خودباوری و سیاستهای کلان نظام جهت ارتقای میهن اسلامی بردارد.

نیلفروشان ادامه داد: در این خصوص این مرکز به عنوان مرجعی برای توسعه فناوریهای نوین شهری در سطح کشور، اقدام به راه‌اندازی سایت تخصصی در حوزه فناوریهای نوین شهری نموده است .

وی در خصوص قابلیت های این سایت گفت: این سایت دارای قابلیتهای متعددی است که امکان آشنایی شهروندان با اهداف، مأموریت‌ها و چشم‌انداز مرکز فناوریهای نوین را فراهم مینماید و از بخشهای متنوعی تشکیل شده است.

نیلفروشان در ادامه افزود: از بخشهای دیگر این سایت میتوان به اطلاعات شرکتهای دانش‌بنیان، شهرهای خواهر خوانده اصفهان، بخش مقالات و پژوهش، بخش مشارکت در ایده‌پردازی، گالری تصاویر و ..... اشاره کرد .

نیلفروشان آدرس سایت مرکز فناوریهای نوین را "ics.isfahan.ir” بیان کرد و افزود: در حال حاضر این سایت به سه زبان فارسی، انگلسی و عربی طراحی شده است.

وی در پایان گفت: امید است که این سایت بتواند با مشارکت مردم عزیز آغازگر راهی برای تبدیل نصف جهان به پیشگام علم و فناوریهای نوین شهری کشور باشد.

نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوریهای نوین شهری (ICS 2016) بین روزهای 27 تا 30 شهریور ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار میشود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

76283