۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

527 پروژه مخابراتی با حضور وزیر ارتباطات در ارومیه افتتاح شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در آيين افتتاح اين پروژه ها دكتر واعظي ضمن توصیف نقش مخابرات بعنوان یک شرکت باسابقه در عرصه خدمات ارتباطی در کشور گفت: مخابرات باید در تمامی شرایط در بین شرکت های ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی نقش بزرگتر را ایفاء کند و اين شركت با بهره گيري  ازسرمايه و منابع بسيار غني  نقش تعيين كننده اي در توسعه ارتباطات كشور دارد.
وی با اشاره به ساماندهی وضعیت شرکت مخابرات و تغییر شرایط فعلی گفت: منتظر تغییر در حوزه خدمت رسانی و بهتر شدن وضعیت مخابراتی کشور هستیم. وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از شركت مخابرات حمايت خواهد كرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه این شرکت باید با یک نگاه ملی و فارغ از هرگونه جهت گیری خاص به همه مناطق کشور سرویس های یکسان ارائه کند، گفت: لازم است با در نظر گرفتن سرعت تحولات در فناوری برنامه های توسعه ای و بلند مدت برای جا نماندن از دنیا پیش بینی و اجراء کرد.
دکتر واعظی با بیان اینکه دنیا به سرعت رو به پیشرفت و توسعه است افزود: امروز هر شرکتی که بتواند شرایط روز دنیا را درک کرده و سریع عمل کند، قطعا پیروز میدان است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز عصر روز گذشته در آئین افتتاح پروژه‌های مخابراتی آذربایجان غربی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت نمادین در سه نقطه از شهر ارومیه از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت، اظهار داشت: باعث افتخار است که امروز شرکت مخابرات آذربایجان غربی پروژه‌های مخابراتی خود را پیرامون سفر ریاست جمهور و هیأت همراه آن افتتاح و به بهره‌برداری میرساند.
وی به ساماندهی دو حرکت مهم در شرکت مخابرات ایران طی امسال اشاره کرد و افزود: نوسازی و بازسازی کل شبکه همراه اول و فراهم‌سازی زیرساخت‌های شبکه در حوزه خطوط ثابت از جمله این حرکت‌هاست.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام اینکه در آذربایجان غربی ظرفیت‌های لازم برای ارائه خدمات به وجود آمده است، گفت: توسعه کامل شبکه پهنای باند بالای کشور در آذربایجان غربی از آن جمله ظرفیت‌ها است.
وی با اشاره به اینکه توسعه آذربایجان غربی از نظر پوشش جمعیتی و جغرافیایی به مراتب بالاتر از متوسط کشوری در این زمینه است، گفت: این مسأله بیانگر سرمایه‌گذاری‌های خوب صورت گرفته در استان است.
دکتر سرائیان از وجود برنامه‌های جدید در حوزه تلفن همراه و ثابت برای آذربایجان غربی طی سال جاری خبر داد و افزود: این برنامه‌ها به مرور در استان اجرایی خواهد شد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

16242