۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

سرائیان : سال 95، سال طلایی مخابرات کشور است

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، دكتر سرائيان که در جمع مديران شركت مخابرات استان آذربايجان غربي سخن می گفت، با اشاره به اولويت ها واستراتژي شركت مخابرات ايران اظهار داشت : اولويت هاي كاري اين شركت در قالب سه برنامه كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت مشخص شده و بايد بتوانيم با يك برنامه مدون وتعريف شده اولويت ها را حفظ وعملياتي کنیم.
مدير عامل شركت مخابرات ايران با تاکید بر حفظ اعتماد و برند به عنوان دو اولويت مهم در شركت مخابرات اظهار داشت : مشتريان خانگي و مشتريان تجاري دوآيتم مهم و اساسي مخابرات كشور هستند كه بايد با ارائه يك سرويس با كيفيت، اعتماد و برند شركت مخابرات را حفظ و بتوانيم در اين دو حوزه سرآمد باشيم.
وی با اشاره به اینکه امروزه با وجود رقبا در بازارگستردگي بيشتري ايجادشده و بايد هوشمندانه روي بازار تسلط داشته باشيم، گفت : در فضاي كسب و کار جدید در بازار، حفظ مشتري و مشتری مداري مهم است. ديگر زمان آن نيست كه بنشينيم و مشتريان به حوزه كاري ما مراجعه کنند و درخواست سرويس كنند، بلكه ما بايد دنبال مشتري باشيم و مشتريان امروزي با علم و آگاهي، سرويس انتخاب ميکنند.
دكتر سرائيان با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول اساسي در حوزه مخابرات و در فضاي كسب و كار گفت : باید با ارائه سرويس هاي جديد و همچنین، تكنولوژي وفناوري های نو بتوانيم شركت مخابرات را به بهترين وضعیت ممكن در ارائه خدمات و سرويس برسانیم.
در ادامه اين جلسه، دكتر اسمعيل زاده مدير عامل شركت مخابرات استان آذربايجان غربي، عملكرد شركت مخابرات استان را در حوزه هاي مختلف، تشريح و گزارشي در اين زمينه ارائه داد.

نظرات : 0

ثبت نظر

59877